• CJTS

En fråga?

Hej!
    Jag har precis fått mf, i vecka 6 ungefär. Detta var med ett färskt ägg. Nu ska vi göra ett nytt försök med frysisar i nästa cykel. Det kommer att bli i ostimulerad cykel. Nu till frågan, jag har hört av många att det är lättare att bli gravid strax efter man har fått mf, eftersom kroppen är på "G"! Och sedan också för att den känner igen sig från förra gången och vet hur den ska bära sig åt. Är det någon som vet om detta stämmer och har ni kanske egna erfarenheter??? Detta var första gången jag testat positivt, har försökt i fem år så jag hoppas så att det kan ta sig snabbt igen! Nu vet vi ju att det i alla fall går!
    Hälsningar C

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 20:12:13:
    Är det ingen som har erfarenhet?

• Svar på tråden En fråga?
  • CJTS

Det måste väl ändå finnas någon som vet eller har funderat över chanser och risker med att få tillbaka två ägg?! Snälla någon, jag funderar så jag håller på att spricka!

• HoppetKärleken

Jag fick också MF i vecka6 och heller aldrig tidigare fått ett plus på stickan, lyckan varade alldeles för kort tid...

Nu till dina frågor skulle också göra ett FET dock stimulerat sådant i cykeln efter MF men tyvärr fick jag inte mensen och den har inte kommit igång sedan MF i september så jag vet inte i mitt fall stämmer det inte med att bli gravid direkt igen, tyvärr, mycket svammel hoppas du fattar vad jag menar?

• Fröken N

Har fått missfall 2 ggr och inte har kroppen haft lättare att bli gravid efter det...läs pres
    Lycka till!

Svar på tråden En fråga?