Kolsyreis ?
hejsaan!
är det någon som vet vart man kan köpa kolsyreis till bålen imorn? är såå sugen på att trixa till festen imorn.. ska in till staden imorgon och ni kanske vet nått speciellt ställe som har sånt!!
KRAM!
hejsaan!
är det någon som vet vart man kan köpa kolsyreis till bålen imorn? är såå sugen på att trixa till festen imorn.. ska in till staden imorgon och ni kanske vet nått speciellt ställe som har sånt!!
KRAM!
nån?! måste veta...
nån?! måste veta...
på ett labb.
Har du ett AGA i närheten? Dom har.
Eller Ahlsells eller nå´t annat gasföretag skulle jag tro
Jag har handlat från Aga.
Annars finns det google.se, det var där jag hittade kolsyreisen.
Ring ett mcdonalds eller liknande! Sen är det bara att åka förbi o hämta en stor säck. Vet jag jättemånga som gör. Du lägger sen bara en valfri summa pengar i ronaldburkarna! Kanon!!!
M C Catta - Menar du verkligen kolsyreis?? På McD?? Aldrig hört talas om!
Säger detsamma, inte har de väl kolsyreis på McD? Men du menar kanske is på vatten med kolsyra i?
Tänk bara på att kolsyreis (om vi pratar om den riktiga varianten som är så kall att den ryker) absolut inte ska drickas eftersom man kan få brännskador (ja, trots att det är kallt, och eftersom det är så kallt) av det.
Jag kanske är knäpp men vad är det som är så speciellt med kolsyreis?
Jag vet att läsken på mcdonalds smakar äckel utan is just för att isen sätter igång kolsyran.. Mne jag kanske är ute o cyklar på hal is...
MC Catta, kolsyreis är is på koldioxid.
Isen man använder på McD är bara vanlig is på vatten.
Hhahahaha!!! Inte lätt att ha häcken full en fredageftermiddag o fortfarande fungera i skallen!! Självklart är det inte rykande is det är på mcdonalds!!!
Nu fattar jag vad ni menar...
Kanske är ute o halkar runt på isen igen men har för mig att de på äntligen hemma visat hur man använder sån is o vart man får tag på det. ?
Tack för att ni rättar mig när jag är inne på helt fel spår
Ja, det är ju fredag eftermiddag, det är okej att vara lite snurrig
Jag skulle också säga att AGA antagligen är bästa stället att hitta kolsyreis, finns lite info på www.aga.se , går säkert att hitta återförsäljare där också.
Lägger till: sök på torris på aga:s hemsida så finns det info