Plastad Frotté?
Hej!
Jag undrar om någon har tips om vart man kan köpa plastad frotté billigt?
Hej!
Jag undrar om någon har tips om vart man kan köpa plastad frotté billigt?
Ikea, annars fins det på metervara på tyg affärer..
Ikea tror jag har. Även Jysk. Köpte dock mina på Ullared för säkert 25 kr styck innan sonen kom till världen.
Vad bra att Ikea har, får ta en sväng dit i helgen. Tack
Den plastade frotté från ikea som jag har sett är inte någon höjdare. Mycket plastigare, prassligare och mindre "frottéigt" än det som de säljer på t ex Hemtex. Suger inte upp bra, som jag har förstått det. Jämför i alla fall först innan du köper på ikea.
jag köpte på jysk, det har fungerat jättebra
ikea... men det är inte frotte de har utan nåt annat matrial. men skit samma det funka jättebra, vi har den
Ni som har köpt på Ikea- hade produkten något namn? Var inne på Ikeas hemsida nu men kunde inte hitta.
kommer inte ihåg vad den hade för namn. vara inne å handla på ikea å hitta den bland barngrejerna... den var inte så dyr heller så jag köpte vå för att ha en extra
Coop har!
vad har coop för sort?
vi köpte på metervara på ohlssons tyger (vet ej om det är nån rikstäckande kedja)som är jättebra för det är verkligen plastad frotté och inget konstigt plastigt material som man ex. kan köpa på ikea. Kostade strax under hundringen per meter men det är det värt.
Har också handlat vår på Ohlssons tyger och det fanns två olika bredder på tyget (i vår affär) och det billigaste kostade typ 69:-/meter vilket jag tyckte var helt ok och det fungerar toppen!
Vad kostar det på ikea?
Den typen IKEA har heter KRAMA MADRASSKYDD, 49kr, med måtten 150x75. Babyland har också, men gud vet vad det kostar där!
Vet inte vad det är för sort. Ligger förpackade med en massa olika mått, till barnvagn, till vagga och till spjälsäng har jag för mig. Har använt till dottern, prasslar inte och är rätt tunt och mjukt...