• Anonym

Bränt mig i solarium, hur får man ner det röda till imorgon!!!???

Fan fan, så går det när man försöker att vara snygg!! Solade idag för första gången i år, 15 minuter. Stod inget om nya rör eller så och det brukar gå bra för mig då med denna tid. Men nu hettar det i ansiktet och jag är röd på kinder, haka och näsa!

HUR kan man få ner det eller dölja det tills imorrn bitti då jag ska bort? Piiinsamt!

Ska på en tillställning där jag står i fokus och kommer vara utttittad!

• Svar på tråden Bränt mig i solarium, hur får man ner det röda till imorgon!!!???
  • Charlotte87

Finns inge att göra....smörj ansiktet & duscha kallt.blir lika dan men inte efter gara 15,måste sola minst 30...ä brun jämmt så d ä väl därför.!

• Miafia33

ljus foundation och puder kanske borde matta ner det röda

• JooCee

köp en foundation som har grön ton, det neutraliserar det röda.. sen ett puder på det..be om hjälp i kassan på typ kickis så hjälper dom dig!

• Alderia

TS: Om det är en riktigt viktig grej kan du ju se om du kan boka en tid hos sminkös i morgon?

• Anonym

Därför som jag alltid solar halva tiden med en handduk för ansiktet ;) Bränner mig alltid på näsan annars. Ett tips om du ska sola någon mer gång!

• Anonym

Har ingen tid att hinna imorgon och allt är stängt nu där jag bor.
    Har täckstift och foundation, men det kommr jag kanske inte långt med. Bara att hoppa satt det lägger sig ner över natten!!

För inte kan det hjälpa att duscha kallt osv? Det mildrar väl bara smärtan?

Konstigt med tanke på bara 15 min tycker jag...

• JooCee

Jag tror att det kommer lägga sig till i morgon och att du kommer så rosig ut om kinderna bara..! Lycka till!

• Triss i Damer

jag tycker inte att du ska lägga på något. vänta tills det ger med sig, det borde det hinna göra under natten. det brukar göra det för mig iaf.

Svar på tråden Bränt mig i solarium, hur får man ner det röda till imorgon!!!???