starta eget... hur går man tillväga??
jag går i "starta eget" tankar... vill öppna en liten butik hemma i garaget!! behöver lite tips och ideér!!
jag går i "starta eget" tankar... vill öppna en liten butik hemma i garaget!! behöver lite tips och ideér!!
Enskild firma? förmodar jag ,, för visst fattar jag det rätt om det är smycken...
jag vill börja sälja pärlor och lite hobbymatrial... ja enskild firma
Jag skulle råda dig antingen enskild firma eller ett handelsbolag (då det är en hobbyverksamhet)..
Har du gått någon starta eget kurs?..
Om inte kontakta din arbetsförmedling å säg att du vill gå en sådan.. Den är mycket lärorik samt att du får verkligen se om din ide är bärande..
Jag har gått starta eget kursen 2ggr.. Jag ångrar inte en sekund av den ..
Man har mycket i rycggsäcken då man går därifrån .
Sedan 1/8 är jag egen företagere med min kompis ..
Nej jag har inte gått nån kurs... jag ska kolla upp det!!
Lycka till för du kommer inte att ångra dig
Jag hoppas det iaf.. att jag inte kommer ångra mig alltså!!
ABSOLUT inte!!..
Du har ju heller inget att förlora,, eller hur??..
Kommer du inte att gå starta egget,, eller försöka köra på ett eget så kommer du att ångra 6 gräma dig hela livet å säga "VARFÖR försökte jag inet iallafall?, vem vet vad som komma skall?"..
Jag har velat fram å tillbaka i över 4år med att starta eget,, men nu tog jag steget då jag fick med min kompis ..
Vilket är också på gott & ont,,,men så länge man kör med öppna dialoger å tar "gallan utanför arbetstid" så funkar det mycket bra med ett bollplank.
måste man gå kursen???
vågar man pröva utan att gå kursen tro??
TS,, mitt råd står fortfarande kvar.. Gå starta eget kursen, du har bara att vinna på det..
Dom som jobbar där har även dom "rätta" kontakterna å kan ge dig dom rätta knuffarna till dom rätta leverantörerna, vart man hittar mm..
Många tror att det bara är att starta. Visst för några funkar det,men hur många av domär kvar efter 3års tid .. Många utav dom konkar eller åker på dyra leverantörer,, utgifter som man kunnat besparat sig OM dom gått strta eget kursen.. Man får många goda råd ÄVEN EFTER start. Dom följer upp en samt att man kan använda sig av deras kontaktnät samt kontakta dom vid svårigeheter om sånna skulle uppträda,, å det gör dom förr eller senare...