Fryser och ont i kroppen, ngn mer?
Är i mitten av v. 7 nu och har sedan start frusit, varit illamående och mycket trött. Rätt normalt med andra ord. Har dock så ont i kroppen också - hela tiden, liksom när man har influensa. Någon annan med liknande erfarenheter? Antar att det beror på den höjda tempen, men har inte haft så tidigare i graviditeter. Tycker det är lite konstigt. Dessutom har magen börjat bli större och har också redan gått upp en del i vikt. Känner mig med andra ord mycket gravid denna gång. Roligt, bara allt är ok så.
Nyfiken att höra om andra som känner igen sig och där det gått bra (har 2 tidiga mf med mig i bagaget, och vill såklart att det ska gå bra denna tredje gången gilt).
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 16:44:47:
5/11
Sonen mkt sjuk, har bl a fått femte sjukan som det verkar - fick veta det nyss efter en heldag på akuten. Farligt tydligen för en gravid kvinna, då det kan medföra missfall om man smittas. Tecken: ledvärk bl.a.
Blir naturligtvis mycket orolig. Vill inte gå igenom ett tredje mf. Hoppas vid gud att jag inte är/blir smittad och att bebisen klarar sig!! Att det ej är därför jag haft så ont, för nog tycker jag att det varit lite konstigt. Får uppsöka läkare det första jag gör i morgon bitti. Nu känns det lite sent, en söndag. Håll tummarna snälla ni...