• Nokkan

Jag ska förhoppningsvis få barn i Juli 2007, någon mer?

Hej alla där ute i vårt avlånga land.
    MÅnga brukar ju starta såna här trådar, försökte hitta om det fanns någon redan men såg inte det.

Jag har för en vecka sedan testat positivt efter att under några års tid försökt bli med barn. Det har varit utredningar,mediciner och början till IVF. Men precis när jag börjat spraya och jag gick o väntade på mens så kom den inte. För vi hade lyckats på egen hand den absolut sista gången. Beräknad förlossning enligt uträkning här på FL är 7 juli.

NÅgra fler som vill vara med och följa tråden med diverse biverkningar,tips och stöd?
    så är ni varmt välkomna!

• Svar på tråden Jag ska förhoppningsvis få barn i Juli 2007, någon mer?
  • Einnej

Wow G R A T T I S Va kul, 070707

• Linus 76

Jättestort GRATTIS!!!
    Jag har också precis plussat i veckan. Beräknad BF enligt FL är 5 juli.
    Lycka till!

• Nokkan

Hej Linus76, va kul med ännu ett plus här i tråden. Och du har lyckats på ett IVF också.
    Vart har ni gjort det? På sjukhuset eller privat på CURA? Vi påbörjade vårt på Cura men fick avbryta då jag plussade. Men idag har jag haft blödningar hela dagen så det känns lite oroande. Dessutom har jag blivit dunderförkyld så idag är inge kul dag .....Jobbigt jobbigt

• Fruttis

Nokkan: Vad coolt med 070707
    Hur har det gått med blödningarna? Det kan ju tydligen vara vanligt med blödningar i början.

Efter 2½års försök, 1 IVF & 1 FET fick jag nu äntligen till plus.
    Har fått BF till 070708. Vågar inte tro på att jag är gravid... Vågar liksom inte bli FÖR glad om det skulle gå åt skogen...

• maja under eken

Stort GRATTIS!!

Jag har oxå BF i juli, i slutet.

E i ungefär 6+3 idag o på torsdag gäller d m vul!

Vi har gjort vår första ivf o d lyckades, vi e en god bit på vägen.. Men jag har ett MA i bagaget, upptäckt vid ungefär samma dag som jag kommer va på på torsdag o jag e sjukt nervös! D vore så underbart att efter 2,5 års försök äntligen få en lycklig graviditet o en bebis.

Lycka till alla!!

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!! Och för mig e NÄR HÄR!!!
  • Linus 76

Nokkan: Jobbigt med blödningar. Lika nervös varje gång jag går på toa. Hoppas att dina försvinner, det är tydligen många som har blödningar i början utan att det är nåt att oroa sig för.

Vårt IVF gjorde vi på CURA och landstinget betalade. Det var vårt andra försök.

Fruttis: Känner precis som dig. Vågar inte vara FÖR glad har nämligen ett MF/MA i bagaget.

Det är snart 7 år!! sedan vi började hoppas på att få bli föräldrar så det måste väl vara vår tur nu, eller?

Håller tummarna för oss alla!!

• Nokkan

Hej tjejer, jag blöder ännu, har pratat med läkare och ska på VUL på fredag. Men jag känner mig inte gravid längre, har inte svullna eller onda bröst och inga hungerkänslor så det är nog över tyvärr. Är hemma från jobbet idag o imorgon för att vila mig.

• maja under eken

Å nej nokkan!! Varma kramar! Blöder du rött o rikligt? Fy så tråkigt!!

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!! Och för mig e NÄR HÄR!!!
Svar på tråden Jag ska förhoppningsvis få barn i Juli 2007, någon mer?