NTF/Babyskydd
Vilket märke är det på babyskyddet man hyr hos NTF??
Läste i en tråd att det var samma som babyskyddet man köper på Ellos för 499:-, stämmer det?
Vilket märke är det på babyskyddet man hyr hos NTF??
Läste i en tråd att det var samma som babyskyddet man köper på Ellos för 499:-, stämmer det?
Jag vet inte vilket märke det är, men jag tycker att de är helt ok, hade sånna till mina tjejer...
Vad hataer det från ellos, har för mig att ntf barnstolen va fransk...
acta graco e det. har funkat jättebra för oss iaf. har visserligen inte krockat än, men..
Moders choise tror jag..
Vi ska hyra hade vi tänkt med läste då att det var samma som man köpte på ellos för bara ett par hundra mer, men om det är Acta Graco så stämmer ju inte det..
Det som NTF har är Mother's Choice. Såg förresten en annons på det för 399 kr i nån reklam vi fick i blevlådan i förra veckan. Kul när det kostar 300 kr att hyra i 9 månader.
Vi har ett hemma som vi hyrde innan vår bebbe föddes i juli. Vi är inte alls nöjda med det så vi har köpt en BeSafe Izi Kid istället. Efter 3,5 månad höll vår bebis på att växa över kanten, för litet alltså. Tror inte många bebisar kan ha det efter max 5 månader. Nåt att tänka på kanske.
ACTA GRACO är det på våran från NTF.
Vet ngn vilket babtskydd dom har på NTF i Gbg, dom verkar ju ha lite olika?
Jag kan ju annars ta och ringa dit men om ngn vet?
Jag hyrde vårt i Kållered, och där var det ett Mother's Choice i alla fall.
Jag tror att det är mothers choice i gbg, vi hyrde där. Våra tjejer va 10 månader när vi slutade med det och de skulle kunna haft det ett tag till så jag tyckte absolut inte att de va må... helt ok...