Vem vann Tjockholmen??
Nån som kan upplysa mig om vem som blev vinnare i Tjockholmen!!
Jag glömde helt bort o kolla.. var mitt uppe i bullbaket!
Hoppas på Helena.. tyckte hon var mest sympatisk
Nån som kan upplysa mig om vem som blev vinnare i Tjockholmen!!
Jag glömde helt bort o kolla.. var mitt uppe i bullbaket!
Hoppas på Helena.. tyckte hon var mest sympatisk
Peter vann =))
Tackar för snabba svar!!
Jo jag förstod nästan det!!! Synd!
Jag har hört att tjejer oftast har mycket svårare att gå ner än killar.. så hon har ju fått kämpa mer .. så tänkte jag *haha*
Men Grattis till Peter.. det vart en ny karl av honom!!!
Man undrar vad som hände med Niklas från förra omgången.. han ville ju inte va med på återföreningen? Kanske han gått upp allt igen!?
Japp, Niklas hade tyvärr lagt på sig all vikt igen och jag antar att det var därför han uteblev.
Jag tycker Peter var en värdig vinnare. Var inte så förtjust i honom i början men han växte enormt i mina ögon under programmens gång. Kul!
Min favorit var annars Bea. Vilken snygg tjej!
han hade minskat 25 cm i midjan & tappat 25 kg =))
inte illa =)) Men tycker alla vart så duktiga, dom gick ju alla ned riktigt mkt=)
Om Bea tyckte jag INTE!! Osympatisk som bara den tycker jag! Satt bara o gnällde om allt.
Lite lik Anette i förra gången!! Fast hon var snäppet värre.. aldrig har man sett nån som varit så sjuk så ofta *haha*
Sisley: håller med dig ang peter. Höll oxå på bea. Vilken stört mysig kvinna =))
Jo jag tyckte oxå att alla var jätteduktiga..
Mycket bättre än en annan, som grisar med bullar o gnäller över att man inte kan ha nåra kläder längre
Jag är så himla blödig så jag satt och grät ikapp med dem i tv-programmet idag, när de hade prisutdelningen...
Jag är så himla blödig så jag satt och grät ikapp med dem i tv-programmet idag, när de hade prisutdelningen...
Ellisen: du va inte ensammen om de=) Satt & bölade jag med=)
Gjorde jag igår oxå när jag kollade på 3:an & extreme home makover.
Jösses vad tårarna sprutade.
Ellisen:
Eller hur! Jag fick gåshud av alla fina tal och över att deltagarna varit så duktiga. De blev ju kanonsnygga hela bunten!