Ikeas PAX-gaderober
Vad tycker ni om deras gaderober? Vi har tänkt köpa en sådan till sonen men är rädda att folk tycker att den är tråkig. Vad tycker ni?
Vad tycker ni om deras gaderober? Vi har tänkt köpa en sådan till sonen men är rädda att folk tycker att den är tråkig. Vad tycker ni?
Ser inte Pax-garderoben ut som vilken garderobsstomme som helst. Sen finns det väl massor av olika dörrar att välja mellan. Jag tycker att Pax är väldigt prisvärda och bra.
paxgarderob har jag och tycker den är kanon. Mycket plats och riktigt rejäl. En garderob är väl aldrig speciellt rolig så måste man ändå köpa en så är det väl lika bra att köpa en riktigt bra på en gång...
Vi har pax-garderober i ek, hur fina och stabila som helst! De vanliga vita tycker jag däremot är väldigt trista...
vi har vita stommar som vi byggt in i väggen och på det sitter pax stordal dörrar (frostade skjutdörrar). Blev hur bra som helst!!
Det finns ju så mycket smart inredning till pax garderober oxå!!
Riktigt prisvärt oxå!!!
Hej!
Med risk för att låta min arbets sida kiva fram (jobbar just med att sälja gard, sängar o barnartiklar på ikea)...
Pax e ju en superbra gard! Finns massvis med inredning till dessa att välja mellan efter smak o tycke samt att det finns ett flerta dörrar att välja mellan så det går ju kombinera precis som man vill! O skulle man inte vilja lägga ut så mycket pengar på en dörr så kan man ju köpa brevik (den billigaste) o tapetsera den el gör något annat roligt!
Vi har Pax garderober och är supernöjda! Vi valde den mindre djupa varianten och då känns det mycket mindre skrymmande.
Eftersom jag jobbar med att göra och packa Pax (bl.a.) så är jag kanske partisk men vi har massor med Pax hemma och tycker de är superbra! Sen har vi fina vita gammeldags dörrar till, minns dock ej vad dörrarna heter...
De är väl varken roligare eller tråkigare än andra garderober
Vill även tillägga att det är väldigt bra kvalité. Vi köpte våra för 4 år sedan och de är fortfarande som nya. Ett tips om man har tänkt att flytta i framtiden är dock att köpa flera smala (50 cm tror jag) istället för den större varianten (100 cm bred)
Vi har PAX i hallen med dörrarna Birkeland.
Jag har beställt PAX med ekdörrar......jag bara vet att det kommer se riktigt fräsch ut. Dessutom verkar dom väldigt praktiska o hur kul va det inte att välja mellan all inredning? du kan få det exakt som du vill ha det!
jag håller med, jag gillar min fina paxgarderob i ek med
Hejsan!
Vi har också PAX garderober i nuvarande hus och ska köpa det till nästa hus, som vi tar över i december. Vi är kanonnöjda, prisvärt och bra inredning som håller bra. Sedan finns det ju massor av dörrar att välja mellan. Väljer ni PAX kommer ni inte att ångra er.
Hjälp! Kan man inte köpa lådor till dem mindre djupa modellen (35 cm) längre? Vad jag kan se är det endast trådback i champagnefärg man kan välja på om man har dessa stommar??!!! VARFÖR???? Djupa graderober sucks....