• Anonym

Kärlekens språk (filmen)

Hej!
    Är en tjej som är nyfiken på den nyinspelningen av kärlekens språk,läste på Aftonbladet att den får biopremiär till Påsk, tycker ni jag verkar vara en snuskhummer för att jag vill se den?
    Är inte för porr för övrigt,men den här är ju annorlunda.
    Tycker det är öite spännande och samtidigt lite förbjudet,vill gärna gå och se den med min kille.
    Hur resonerar ni?

• Svar på tråden Kärlekens språk (filmen)
  • Anonym

Hallå! ingen som vill svara?

• Anonym

Jag vill se den.
    Resonerar inte på nåt speciellt sätt utan jag vill se den för att den verkar bra helt enkelt

• Anonym

Hallå igen!
    Skönt att höra att fler vill se den, Regina Lund är en otroligt bra skådis, så sexscenerna lär vara kännas som om de "gör det på riktigt".

• Anonym

Ja Regina är en av mina favoriter av skådespelare...
    Så det kommer nog bli en väldigt bra film.
    Kul att se den nya versionen av kärlekens språk också när man sett den gammla.

• Anonym

Min tjej är lite tänd på Regina Lund så vi kommer säkert gå att se den bara därför.

Filmen är en nyinspelning av en "skol-film" från 70-talet tror jag det var. Det handlar om att ge ungdomar en rättvänd och korrekt beskrivning om kärlekslivet, som en motpol för porrfilmerna. Ungefär som att de vill säga att ska ni se på porr kan ni väl titta på den här så får ni veta hur det är på riktigt.

• Anonym

Hej...
    Jag jobbar på ett ställe där man granskat denna film som skolmaterial.
    Unga personer som sett den tyckte inte att den var speciellt bra som läromaterial...

Svar på tråden Kärlekens språk (filmen)