Nagelförlängning.............
Jag skulle vilja veta vad ni anser om detta.
Jag var på en salong och gjorde en nagelförlängning den 15/9,så lång var allt bra tills jag 5 dagar senare bröt av 2 naglar(helt och hållet mitt eget fel)jag gick och fixade dom men efter 2 dagar ramlade en utav dom nyfixade naglarna av(märkte det knappast)gick tillbaka och fixade den också(denna gång tog hon inte betalt,för hon sa att dom ska inte släppa så lätt)så långt var allt bra.Den 11/10 var det dags att återigen fixa till naglarna hon slipade då bara ner naglarna litegrann och fyllde på med ny gel,följden av detta blev att dom blev väldigt tjocka och väldigt "buckliga" på ovansidan och även väldigt ojämna på undersidan.Efter 3 veckor blir det stora luftbubblor på flera av naglarna (3 stycken var jag tvungen att dra bort då luftbubblan täckte mer än halva fingret) och nu är även en till på väg att ramla av..........Skall det vara så här eller har hon gjort ett dåligt jobb?Vad tycker ni?Det är ju inte precis billigt att göra nagelförlängning.Det kostade 700kr första gången och 400kr vid återbesök.Borde jag klaga?