• SPECIELL

femlingar ngn???

Hj skulle vilja se ultraljudsbilder på ngn nga som väntat eller väntar femlingar???

• Svar på tråden femlingar ngn???
  • Trikarn

Måste få fråga..väntar du femligar?? Blev såå nyfiken nu =)

Hur många trillingar, fyrligar o femligar finns det här inne??

• Tintan

Vet bara om en mamma som fick trillingar

Martina har 2 pyren i magen
  • SPECIELL

Hej nä jag vet inte hur mga jag väntar tyckte det var sju på ultraljudet Jag är bara så nyfiken på dom som väntar så mga?
    Tycker själv att det e lagom med space för ett barn i magen men det skulle vara jättemysigt om man väntade fler.
    Har sett mkt på förlossningskliniken där mammor väntar flera jättehäfftigt vill jag säga. Men jag har nog bara en i magen.

• piixelslyna

Det är nog riktigt ovanligt att vänta femlingar.

Klubbor förgyller dagen
  • SPECIELL

Mrs Mattson!!!/////
    Jag väntar inte sju. Har inte varit på ultrajud ännu är bara i v 13 men tanken på att vänta fler en ett känns lite häfftigt.
    Samtidigt som min sambo sa häromdagen väntar du två så flyttar jag till TIBET hahahaha.

• Tintan

Det är verkligen underbart att vara gravid med tvillingar....längtar så efter att de ska komma ut nu efter en mycket bra graviditet

Martina har 2 pyren i magen
  • Mrs Mattsson

okej du skrev " Hej nä jag vet inte hur mga jag väntar tyckte det var sju på ultraljudet" det lät som om du hade varit på ul

• Pico

Jag tror inte att man kan vänta femlingar spontant och i Sverige är de väldigt restriktiva med antalet ägg man får tillbaka vid fertilitetsklinikerna. Många kliniker vill inte så gärna sätta tillbaka två ägg ens en gång och inseminerar inte om man har fler mogna ägg. Så trillingar är nog maxantalet spontant och med hjälp i Sverige gissar jag.
    Väntar själv två efter ivf.

Svar på tråden femlingar ngn???