• SoM

Fields i Danmark?

Undrar om det är någon som har varit på Fields Shoppingcenter i Danmark?

Jag ska dit nästa vecka och är lite nyfiken på hur det är. Ska man ha med stora plånboken eller bara den lilla :)

• Svar på tråden Fields i Danmark?
  • Linda1976

www.fields.dk Har aldrig varti där själv, men min mamma bor i Malmö så det ligger ju nära till hands att åka dit snart!

• SoM

Jag har kollat på den hemsidan, men tycker inte den innehåller så värst mycket faktiskt...

Jag vet inte vad jag vill veta egentligen, jag vill bara veta nått :)

• SoM

Jo förresten, jag är lite nyfiken på Debenhams. Är det någon som har handlat där? Den affären finns väl i Stockholm också va? Stämmer det att dom har kul kläder i lite större storlekar också? *hoppas*

• Linganlotta

Jag har varit där två gånger!! De har jättemånga annorlunda klädesaffärer, de enda man känner igen är egentligen HM och Debenhams. Sen är det bra skoaffärer oxå!!!
    Och en hel våning med olika restauranger!

Själv älskar jag Debenhams för det finns såååå mycket snyggt till hyffsade priser!

Fields är verkligen ett bra köpcenter! *rekommenderar*

• Linganlotta

Och så är det rent och fräscht där!! Ang. stora storlekar vet jag inte. Men de har massor snygga damkläder och barnkläder!!!

• SoM

Oooohhh! Vad bra, jag är helt uppspelt för att jag ska dit, vill att det ska vara idag ju!

• My 2

Se upp med parkeringen bara - en kollega till mig fick parkeringsböter för att han inte hade en p-skiva...

/my

• SoM

Ok, tack för tipset MuminMy...det var bra att veta!

• Linganlotta

Om ni åker "runt" hela köpcentret och kommer upp vid tågstationen ungefär så finns det parkeringsplatser där man betalar med kort och då öppnas en stång. Så precis på andra sidan tågspåret är bra att parkera!

Svar på tråden Fields i Danmark?