• Anonym

leksaks vagina

Hej killar!!!!

Hur är egentligen en lös-vagina? Går det o tränga in i det där lilla hålet o har ni lika skönt med en sån som vi tjejer med en dildo, tro ni?

• Svar på tråden leksaks vagina
  • Anonym (tjej)

jag köpte en sån till min kille, han använder den aldrig. han säger att den skaver o gör ont. vet inte om det berodde på kvaliten eller vad det va. har åxå köpt en hel docka, den passar sig inte heller. han kan tycka att det e skönt o bli avsugen av den ibland i duschen men det e allt.

(förlåt att jag svarade)

• Anonym

det är lugnt ville veta för det verkade lite litet hålet. Men killar gillar väl trångt?

• cruZZe

Kan inte se mig själv gå igång på något liknande tyvärr. Jag har dock funderat (mest för skojs skull) att testa en Miss Softie som enligt alla tester ska vara skön

• Anonym (tjej)

hålet ser bata litet ut på bild. när man får hem den så är det som ett litet hål o sen e det en springa man ska dra upp så hålet blir större.

• Fröken Stålhand

Jag köpte en annorlunda lösvagina till sambon: Daisy´s play pal, en rosa jellyblomma. Provade den igår, snacka om fnittrigt först men sambon erkände att det var superskönt! Kan varmt rekomenderas, kostar 199 kr på lustjakt.se

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • Anonym

Vadå springa o dra upp? Är det det så på alla eller? Den är väl lixom torr med då kan det ju inte vara så skönt för er, eller ska man ha i glidmedel? *ler*

• Anonym (undrande)

Varför köper man en lösvagina till sin kille? *Nyfiken*

• Anonym (undrande)

Det funderar jag också? Lite svårare att båda kan leka med den, lättare med en dildo

• CrazyOne

Min kompis köpte denna miss softie och provade och det gillade han sa han till mig..

• Splach

klart man ska ha glidmedel till lösvaginor...

en vagina kan både killen och tjejen leka med, jag menar tjejen kan styra över vaginan..

Och ni som undrar varför man köper en lösvagina till killen, ja det är väll lika naturligt som att tjejer har dildos? det är samma poäng med det hela

• Charlie Bravo

mmmmm en mobil vagina. Varför ha en kvinna när man kan köpa en lösvagina som alltid är redo såväl på jobbet som på fisketuren. Mannens bäste vän (näst efter datorn, bilen och barskåpet).

• Splach
    Charlie Bravo skrev 2006-11-10 16:00:24 följande:
    mmmmm en mobil vagina. Varför ha en kvinna när man kan köpa en lösvagina som alltid är redo såväl på jobbet som på fisketuren. Mannens bäste vän (näst efter datorn, bilen och barskåpet).
    ja och du behöver troligen inte flörta, eller vara extra snäll innan heller, utan det är bara att tuta och köra
  • Storstadsfarsan

inget för mig, då tar jag hellfre fröken höger!

• Anonym

Min sambo pratar jämt om att ha 2 tjejer i sexet så jag tänkte att en lösvagina kunde egga upp lite då får han ju två...

• plast killen

här e en billig variant...ta en simmkudde (uppblåsbar)
    till barn om du har "liten" för vuxen om den e "större"
    ha lite glidmedel eller massage olja i den och sen e de bara att köra! sen kan man ju justera "trångheten" ju med luft som blåses i den. mycke njutning!!!

• Anonym (tjej)

lösvagina e skitkul, o dockor åxå. man blir upphetsad av att se killen använda den, osso blir man lite mysigt avis jag vill inte ha någon annan tjej i sängen så en fejk funkar bra för oss.

• Fartill3

Hej TS tycker det funkar riktigt bra faktiskt. Trång är den men det är frugan oxså i en minut ungefär men lösmuttan håller väl formen bättre Dock bör man värma upp den lite innan så känns allt så mycke skönare.

• Anonym

Tack för alla tips, det ska bli spännande vad han tycker...

• Anonym (lillajag)
    Anonym (undrande) skrev 2006-11-10 10:09:32 följande:
    Varför köper man en lösvagina till sin kille? *Nyfiken*
    Ja, varför inte?
    Varför köper killar lössnoppar till sina tjejer?

Same o same o..
  • Anonym

jag har provat en variant av lösvagina och det var ganska skön men skavde som satan efter ett tag.

Har provat ett så kallat uppblåsbart får också som finns att köpa som skämtsex pryl, den var helt ok med glidmedel.

Svar på tråden leksaks vagina