Agadir, Marocko!
Vi ska förmodligen dit i januari på semester med våra två små döttrar Nån som varit där som vet hur det är där? Barnvänligt?Bra mat? Med mera!!!
Vi ska förmodligen dit i januari på semester med våra två små döttrar Nån som varit där som vet hur det är där? Barnvänligt?Bra mat? Med mera!!!
Var där för rätt många år sedan, innan jag hade barn. Det var jätte trevligt och god mat! Det var väldigt strömt i vattnet kommer jag ihåg så det får man se upp med!
tack för ditt svar Nån mer?
Var där för 15 år sedan med mina föräldrar . Då var det iaf bra och alla var extremt barnvänliga.
Ett bra tag sedan med andra ord men har mååånga bra minnen
Min man skulle avråda er å det bestämdaste. Han har varit där och det är hans absolut värsta resmål. Otrevliga människor som ville lura på en saker och blåsa en hela tiden, kränga på dig hash i varje gathörn, han blev stenad på en moppetur osv.
puffar lite
Det beror lite på vad du är för parson själv. Antingen gllar man Marocko eller så gör man det inte
Jag skulle rekomendera dig att ta ett dyrare hotell och använda poolen mer än straden. På straden kommer ni nämlige inte få en lugn stund pga försäljare och "strandraggare".
Och glöm inte att pruta och bli inte lurad när du åker taxi.