Jag älskar en annan man av hela mitt hjärta sen 11 år tillbaka...
Jag blev tillsammans med en kille när jag var 16 år som kom att bli mitt livs största kärlek. Problemet var bara att vi båda mådde så dåligt på olika sätt. Vårat förhållande tog slut efter 2,5 år men vi höll på fram och tllbaka tills jag träffade min nuvarande för 6 år sen. Nu är jag 28 år och mitt liv håller på att falla samman. Hela min kropp och min själ värker efter min "första" kärlek som jag aldrig kan släppa...
Min man och jag har ett mera platoniskt - föräldra -vänskapligt förhållande med mycket lite sex. Han är en mycket fin pappa och människa och jag har mycket svårt att lämna honom. Dessutom så har vi flera småbarn tillsammans.
Jag vet inte ens om mitt ex är singel men det spelar ingen roll mitt hjärta vägrar att släppa honom och jag vet inte vad jag ska göra- jag fantiserar varje dag om oss tillsammans och det kommer inte att gå över. Om jag träffar honom Vet jag att jag inte kommer att kunna stå emot trots att det kommer att göra allt mycket värre.
Jag känner mig så hemsk och låst med mina känslor. De går inte att förtränga längre. Finns det någon mer som har varit i denna sitsen? Jag behöver stöd.