• Anonym

någon här som äter jasmin p-piller? för och nackdelar mottagrs tacksamt!

ja är det någon som har erfarenhet utav dem?

• Svar på tråden någon här som äter jasmin p-piller? för och nackdelar mottagrs tacksamt!
  • Tessa606

Jag äter dom, inga nackdelar alls. Jag har ingen mensvärk längre, mensen varar mellan 3-4 dagar. Jo förresten en nackdel, de är dyra, nu vet inte jag vad andra kostar men jag tycker att dessa är dyra..

• azzi

Jag åt dem, men jag slutade. Bland annat för att mitt humör blev helt okontrollerbart, jag hade ingen sexlust och så kräktes jag av dem. Så tyvärr har jag bara dåliga erfarenheter. Men en sak var bra och det var att jag inte gick upp i vikt som jag gjorde med de p-piller jag tog innan.

• menilla

Har ätit demi ett halvår och har varit jätte nöjd.
    Men jag har tyvärr fått sluta nu med dem pga att mina slemhinnor torkade ut totlat.
    Hade samma problem med p-spruta.
    Inte skönt när slemhinnorna i underlivet torkar ut, spricker och det svider när man kissar.
    Så nu provar jag p-ring så får vi se hur det funkar med slemhinnorna.

• Norrbotten

har ätit dom innan och efter min graviditet funkar fin fint för mig inga biverkningar alls..

*** Stolt mamma till Alva ***
  • msmurphy

Hej! Jag åt Jasmine för ett par år sen. Gick upp ganska mycket i vikt och blev deprimerad. Kan jag ju inte säga till 100 % att det var pga pillren men ändå. Fördelar var att min hy blev jättefin och jag mådde inte alls illa till skillnad från sorten jag ätit innan. Och min mensvärk var som bortblåst.

• Lequisha

Jag trodde jag var med barn för jag mådde så jäkla illa varje morgon. Mår mindre illa nu när jag faktiskt är gravid än av pillrena
    I övrigt var de bra.

• Anonym

min läkare sa antingen desolett eller jasmine men då desolett e billigare valde jag desssa. Min läkare sa att dessa piller är ungefär samma sak(!!)

• Anonym

jag blev gravid när jag åt dom!

Svar på tråden någon här som äter jasmin p-piller? för och nackdelar mottagrs tacksamt!