Snus i frysen?
Om man vill bunkra lite inför prishöjningen efter nyår fick jag som tips att köpa innan och frysa in snus. Nån som har en idé om hur länge snuset kan tänkas hålla i frysen?
Om man vill bunkra lite inför prishöjningen efter nyår fick jag som tips att köpa innan och frysa in snus. Nån som har en idé om hur länge snuset kan tänkas hålla i frysen?
Jag har aldrig hört att man kan ha snus i frysen.
I kylskåpet vet jag att man kan ha snus men i frysen...
Vi brukar köpa snus och frysa in i frysen. jätte smidigt och det håller sig mycket mycket längre än i kylskåp... visste inte att dom skulle höja efter nyår så tack för tipset
Sambon har i frysen sen i våras och det har inte nåt fel ännu iaf..
Det är väl som med allt man fryser - det håller egentligen jättelänge, men tar fryssmak förr eller senare?
(Kanske finns det något extra smart sätt att packa in stocken först?)
Swedish Match förvarar sitt snus i frysrum innan de skickar iväg det till grossist.
Har ingen riktig koll på hur länge det håller sig, men jag har för mig att datumstämpeln brukar stämma rätt bra iallafall på lössnus
10kr per dosa?.... shit vi kommer inte kunna snusa längre
jävlar vad dyrt det kommer bli, hur ska sambon och jag kunna snusa nu?.. all lön kommer gå åt till snus
Dom håller jätte länge det är flera månader. Dom har inte fått någon konstig smak än iallafall.
Jag har hört att om man ska frysa in snus så ska man slå in i stockarna i plastpåsar.....nån som vet om det stämmer?????
Kommer även priset på lågprissnus (typ LD) att höjas med tio kronor dosan?