• Anonym

Jag är så kall emot honom

Jag har börjat dejta en kille som jag är intresserad av. De käns väldigt tidigt för att jag har nyss lämnat mitt ex sedan tre år tillbaka, så ja har såklart lie känslor kvar för exet. Igår ringde killen mig som jag är intresserad av och sa att han ska träna idag (då vi skulle träffas!) Jag ser inte det som ett bra tecken att han prioriterar träning före mig. En gång ställde jag in men det  var pga. ett prov. När han sa att han måste träna sa jag att det är skönt att vi ta det lungt, att vi inte träffas så ofta (ca en dag i veckan) Undrar varfr jag sa så? Nu väntar jag på att han ska höra av sig till mig... Jag tänker inte göra det. Vi sa att vi kanske ska träffas iallafall idag, inget sms ännu... Dessutom har jag aldrig ringt honom under dessa tre månader som vi dejtar, bara skickat sms.. Han svårt att öppna mig för honom. Det liksom låser sig när vi ska prata den senaste tiden.. Vet inte varför- Vi har haft mkt att prata om.. Men jag tror att det kan vara mitt ex som spökar i bakhuvudet eller vad tror ni?

• Svar på tråden Jag är så kall emot honom
  • Elute

Är du intresserad då? Det verkar inte som att du litar på honom.

• Anonym (Geåfå)

Om du inte tror att du är redo för  en ny kille har du ingen som helst rätt att "ställa krav" på honom och tänka att han inte får prio träningen Före dig.

Att bara skicka sms tycker jag är bottenlöst trist. Han tycker väl självklart att det skulle vara trevligt om Du ringde honom. Han lär ju tröttna snart. Jag hade gjort det för länge sedan.

Man Ger och Man Får. Tänk på det!!

• Anonym

Jag är uppriktigt intresserad av honom så jag förstår intevarför jag håller honom på avstånd.. Jättekonstigt. Jag har bara träffat honom tre ggr så jag vet inte vart det leder.. Igår skrev han längtar tills vi ses ikväll och så kom träningen ivägen... Lite skumt tycker jag då vi ses så sällan Men han ringde och sa det. Är lite orolig att han inte hör av sig efter min kommentar

• Anonym (aj aj)

tänk på vad du kan förlora genom detta betende..jag hade inte velat ha en sådan tjej

• Anonym

Jag har lust att skicka ett sms och fråga om vi ska ses ikväll men då tycker han nog att jag är skitjobbig.. Han har ju valt träningen redan.. På nått sätt tycker jag att det är hans tur att höra av sig om han väljer bort att träffa mig för träningen eller vad tycker ni?

• Anonym

Nu är jag skiträdd at han inte hör av sig Men om han ringde mig igår för att säga att han skulle träna så kanske han fortfarande vill ses, annars skulle han ju bara smsa?

Usch.... SKulle ni höra av er om en kille ställde in sin 4:e dejt pga. träning och inte hörde av sig sedan?

• ReRant

TS skrev: "Usch.... SKulle ni höra av er om en kille ställde in sin 4:e dejt pga. träning och inte hörde av sig sedan?"

Man kan vända på det. Jag skulle inte ha så svårt att ställa in en dejt med någon som inte har ringt en enda gång under 3 månader..

Om du inte visar intresse, varför skulle han då tro att du bryr dig alltför mycket om han avbokar en dejt. Sedan sa du ju faktiskt att du tyckte det var bra att ni inte träffades speciellt ofta.

• Anonym
    ReRant skrev 2006-11-06 16:57:25 följande:
    TS skrev: "Usch.... SKulle ni höra av er om en kille ställde in sin 4:e dejt pga. träning och inte hörde av sig sedan?"Man kan vända på det. Jag skulle inte ha så svårt att ställa in en dejt med någon som inte har ringt en enda gång under 3 månader..Om du inte visar intresse, varför skulle han då tro att du bryr dig alltför mycket om han avbokar en dejt. Sedan sa du ju faktiskt att du tyckte det var bra att ni inte träffades speciellt ofta.
    Jo jag vet.. Han kanske tolkar det som om jag vill träffas ännu mer sällan än en gång i vekan... Blääää.. Han kanske inte vågar höra av sig efter det. Jag sa nog det för att jag blev lite sur att han ställde in. Men som ni skriver, vem är jag at ställa krav..

Jag kanske ska vänta tills ikväll och se om han hör av sig själv eller tycker ni att jag ska höra av mig och vad ska jag skriva isåfall?
  • Vickan I

Skit i att messa, RING honom! Du behöver inte fråga om ni ska ses om du tycker det verkar tjatigt då han sagt att han ska träna. Ring och säg att du bara ville säga "hej", kolla läget, hur träningen gick, vad som helst, behöver inte vara svårare än så.

Klart du måste höra av dig du med. Han måste ju börja känna sig skitdum att han aldrig får något gensvar. Klart han blir avvaktande, konstigt att han väntat så här länge!!! Det måste ju betyda att han verkligen gillar dig ju .

Är så trött på alla som håller på och spelar spel och ska manipulera. Får jag ringa? Ska jag ringa? När, hur, vad, varför BLÄÄÄÄ. Vill man ringa ska man. Skit i dagar hit och dit och vem som hörde av sig sist. Livet är fört kort för att sitta och undra om det kunde blivit något bra med killen som man var envis och inte ville ringa först till. Fan vi är vuxna människor. Så glad som man själv blir när den andre ringer så glad blir garanterat den andre tillbaks också .

Ring nu, jag väntar här....

• Anonym
    Vickan I skrev 2006-11-06 17:25:02 följande:
    Skit i att messa, RING honom! Du behöver inte fråga om ni ska ses om du tycker det verkar tjatigt då han sagt att han ska träna. Ring och säg att du bara ville säga "hej", kolla läget, hur träningen gick, vad som helst, behöver inte vara svårare än så.Klart du måste höra av dig du med. Han måste ju börja känna sig skitdum att han aldrig får något gensvar. Klart han blir avvaktande, konstigt att han väntat så här länge!!! Det måste ju betyda att han verkligen gillar dig ju .Är så trött på alla som håller på och spelar spel och ska manipulera. Får jag ringa? Ska jag ringa? När, hur, vad, varför BLÄÄÄÄ. Vill man ringa ska man. Skit i dagar hit och dit och vem som hörde av sig sist. Livet är fört kort för att sitta och undra om det kunde blivit något bra med killen som man var envis och inte ville ringa först till. Fan vi är vuxna människor. Så glad som man själv blir när den andre ringer så glad blir garanterat den andre tillbaks också .Ring nu, jag väntar här....

Va söt du är Nu bev jag jättepeppad. Jag ska bli bättre!! Fick ett sms nu "Hej gumman det kommer bli frsent ikväll. Ringer när jag är påväg hem sen puss puss längtar efter dig" Åååååå.... Jag som trodde han var sur på mig Svarade att "Längta efter dig också! Vi kanske kan ses på ons kväll om du är ledig då. Puss på dig" Han verkar inte bry sig att det är han som har av sig mest.. Då han ringer ska jag nog skoja till det och säga att han jobbar så mkt så jag är rädd för att störa honom om jag ringer..

Det är ett skäl faktiskt, ett annat är att jag är grymt blyg fast jag har svårt att visa det.. Istället kanskefolk uppfattar mig som kall

• Vickan I

Va bra att han hörde av sig . Ja vi tjejer har en förmåga att tolka in och tro en himla massa om vad killen tycker och tror fast vi inte har en aaaaaannnning och vad som pågår . Ja skoja till det lite, så han förstår att du funderat på att ringa fast du som du sa tror att du stör eller liknande. Säger han att du inte gör det, vilket han kommer säga är det ju lugnt att våga ringa nästa gång.

Han skrev ju tom att han saknat dig OCH puss , här behöver det inte tvvivlas . Tänk vad kär han kommer bli då, när du ringer nästa gång och säger att du bara ville säga hej för att du tänkt på honom . Ska nog ta och ringa sambon och säga hej . Lycka till nu.

Vet allt om att vara blyg, även om jag blivit mycket bättre. Så jag förstår dig. Men "tvingar" man sig några gånger och ser hur mycket man får för det så gör det att det blir lättare och lättare. Lägg undan exet och ge det här en ärlig chans, och du glöm inte njuta. Att vara lite nykär så här i höstmörkret är högsta vinsten .

Svar på tråden Jag är så kall emot honom