Jag är så kall emot honom
Jag har börjat dejta en kille som jag är intresserad av. De käns väldigt tidigt för att jag har nyss lämnat mitt ex sedan tre år tillbaka, så ja har såklart lie känslor kvar för exet. Igår ringde killen mig som jag är intresserad av och sa att han ska träna idag (då vi skulle träffas!) Jag ser inte det som ett bra tecken att han prioriterar träning före mig. En gång ställde jag in men det var pga. ett prov. När han sa att han måste träna sa jag att det är skönt att vi ta det lungt, att vi inte träffas så ofta (ca en dag i veckan) Undrar varfr jag sa så? Nu väntar jag på att han ska höra av sig till mig... Jag tänker inte göra det. Vi sa att vi kanske ska träffas iallafall idag, inget sms ännu... Dessutom har jag aldrig ringt honom under dessa tre månader som vi dejtar, bara skickat sms.. Han svårt att öppna mig för honom. Det liksom låser sig när vi ska prata den senaste tiden.. Vet inte varför- Vi har haft mkt att prata om.. Men jag tror att det kan vara mitt ex som spökar i bakhuvudet eller vad tror ni?