• Billy och Jag

Billigaste hemtelefon??

Har optimal telecom nu.. Finns det billigare??

Våra räkningar är alltid höga.. trots att vi sällan ringer!! Ringer nästan aldrig till texmobilen från hemtelefonen.

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Svar på tråden Billigaste hemtelefon??
  • Baby Animal

Phonzo ska va billigast!

• Billy och Jag

ok.. aldrig hört talas om.. :D

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Ylwis

var säljare för otimal telecom ett tag men  var själv inte nöjd med det,.
     jag har återgått till telia, har allt på månadsräkning och använder mig av prisavtalen  telia dygnet runt och  telia dygnet runt mobil tror jag den heter och våra månadsräkninar ligger på ca 400

Mamma till Alvyn 051015
  • överbandsfürern

men det är ju helt sjukt eg att man får räkningar på 1100 spänn åsså har man bara ringt för 300...

Bulldegsmage...klar för jäsning
  • IdaB

hums vi har tdc i både internet o telefoni o de e billigt!
    149:-/mån för 28mb o de e väl billigt telefon kommer jag inte ihåg men billigt e det juh!

blev mycket billigt här :-P

• Zocute

Japp...jag har haft optimal ett antal år. Men har nu bytt till Tele2:s IP-telefoni.
    Då har jag FRI bredband o fria samtal till fasta telefoner o comviqmobiler!!!!
    240 kr i månaden kostar det men gratis de 3 första månaderna.

YIIIIHAAAA!

• Ylwis

har bara dåliga erfarenheter av tele 2.  förresten är optimal telecom ett dotterbolag till tele 2

Mamma till Alvyn 051015
  • Milimani

Vi har ju comhem med bredband och tv (large). Då får vi hemtelefon gratis, dvs vi betalar bara för det vi ringer för, inget abonnemang. Skulle aldrig ha hemtelefonannars eftersom vi bara ringer för 20-30 kr i månaden. Innan vi fick comhems erbjudande hade vi bara mobilerna eftersom vi tidigare tröttnat på att betala flera hundra i abonnemang till telia när vi knappt ringde för nåt.

Svar på tråden Billigaste hemtelefon??