• FridaS

pulka

Jag vill köpa en pulka till min dotter, snart 18 månader. Vad ska man ha för en? ska man ha en babypulka eller en riktig, stor? hon e rätt så vild så jag tror hon skulle kunna få för sig att kasta sig ur den, o i babypulka e det ju som en sele.. men hur stort får barnet vara för att få plats i en sån?
    hjälp hur gör man!

• Svar på tråden pulka
  • Katarina m Leon o Matteo

Vi körde både med snowracer och "vanlig" pulka med lite ryggstöd på till sonen förra året och då var han 1,5 år. På snowracern kunde vi åka med och ha riktigt kul hela familjen! Ha det så kul i snön!

• lovelylocks

jag testrejsade med vanlig stor pulka t min ettåring som premiärtur föra veckan. fick dra rätt sakta och var 3e meter ungf rullade han ut för att spana in intressanta snödrivor han hade nog fått spader om jag spänt fast honom, han vill ju utforska! och på så låg höjd slår de ju sig inte om de trillar ur. om du inte åer superfort i ngn våldsam backe eller så! :D

• FridaS

tack för svaret, jag vill liksom ha en som jag drar henne i, och har dom stora pulkorna sele eller möjlighet att ha det? och har dom oxå litet ryggstöd?

• FridaS

lovelylocks - hehe nä det e inte planen

• Snossan

Köp inte baby pulka!!
    Vi fick dra NER den för backarna..höll på att bli galna haha..fler än vi som svor över den.

Köp en riktig pulkla och ta dom mindre backarna i år.

• FridaS

okej, då till nästa fråga, var köper man pulka?

• Rix

Coop, hikmet (nätet),leksaksaffären och snart nästan alla ica affärer.

Svar på tråden pulka