Hur länge tyckte ditt barn om sängmobilen?
Funderar på om det är "för sent" att köpa en sängmobil. Hur länge tyckte era barn om sin sängmobil? (sonen är 4 mån)
Funderar på om det är "för sent" att köpa en sängmobil. Hur länge tyckte era barn om sin sängmobil? (sonen är 4 mån)
Hon kunde resa sig i sängen när hon var 6 månader så då drog hon ner den.
Hon var aldrig såvärst intressad av den alls. Mest jag som tyckte den var fin :0)
Aldrig han blev bara irriterad på den!
okej, vi hade en men den funkade inte som den skulle så vi tog ingen ny när vi blev erbjudna pengarna tillbaka i butiken. Men den korta tid vi hade den verkade han tycka om den iaf. Men funderar på hur länge - OM de gillar den då...
Till de är ett halvår eller?
Min tredje var helt förälskad i sin mobil...hade den till hon var ca ett år..då pajade den efter flitigt användande vid varje sovpass sen födseln...hon fick då använda sin speldosa istället och den höll oxå ett år ca...fick då en ny speldosa..som hon ännu använder snart fyra år gammal..förvisso är den lagad men är i valet och kvalet om jag ska köpa en ny åt henne eller om hon ska få avvänjas från sin älskade dosa som hon säger...nån som har ett råd ang. det???
Hon var aldrig speciellt intresserad av mobilen, men hon älskade speldosan som följde med så den tog vi loss och hade i vagnen lääääääänge för att distrahera henne eftersom hon inte gillar att åka vagn. En underbar uppfinning
Vår dotter använder fortafrande sin och hon blir två i februari! Hon har aldrig försökt dra ner den och hon vill höra på den varje gång hon ska sova. Får se hur vi ska lösa det när hon byter till riktig säng...
Elin hade den tills hon var 2 och hon älskade den. Kajsa 11 månader älskar den oxå så den får hänga med ett tag till. Hon har ju växasäng på sitt rum och spjälsäng hos oss så det blir väl tills hon flyttar in till sig på heltid.
Jag har precis köpt en till min 2-åring som föreställer hans älsklings-sagofigur. Den skall hänga i hans sagohörna.
"Fi-Fi!", Fi-Fi!", ropar han förtjust. Det finns mobiler för alla möjliga åldrar och funktioner. Kolla på www.fagerberg.org/maj/ om ni vill.