• Lindis41

nuk napp??!!

har prövat allt har en tråd till om nuk napp m beh mer info tips och råd..4mån dotter tar mam air napp hyfsat vid insomning vill ha ngt att suga på blir arg när hon tappar den och inte kan ha kvar den.Har hört att d som prövat all anappar att inget har fung tills de prövat nuk napp..någon mer som känner igen sig??

• Svar på tråden nuk napp??!!
  • tempo21

hmm om jag minns rätt så är det Nuk jag har använt till mina troll. De är mjukare än Mam mm. Nuk var de enda napparna mina troll accepterade.

• nallisen

När vi började med napp va hon runt 3 v, och då testade vi nån napp som vi hade köpt på ica el nått, den var för stor för henne, fick kväljningar. Så då testade vi nuk nappen och den fungerade jättebra, den är mycket mindre än andra nappar. Sedan testade vi med latex nappen, för den känndes lite mjukare, nu har hon en silicon napp. Vill undvika latex då man kan vara allergisk mot det.

• Fille Fjonkan

Mina accepterade bara NUK när de var riktigt små. Men det var också den första (och enda) sort de blev erbjudna då.

Kisen slutade helt med napp när han var 5 månader och vi försökte introducera andra sorter. Tösen älskar fortfarande sina nappar, men nu tar hon vilken napp som helt.

/ Fille med Kisen, 3½ år, Tösen, 1½ år och Pysen i magen, v 29
  • Anna2006

Min tjej tog inte någon annan napp än NUK latex och "vinklad" i början.
    Nu när hon är 6 månader så tar hon vilken napp som helst så vi har gått över på andra märken och nu kör vi silikon.

• Lindis41

hon e drygt 4 mån så jag kanske borde ha lite i i magen och vänt aså kanske hon snart tar nappenbättre..ska iaf pröva m nuk har beställt på nätet borde komma imorg!!

• HelenW

Våran son accepterade bara NUK nappen, så de fick bli den den korta tiden han använde napp...

• Floria

Vår dotter vägrar alla nappar, även nuk, för någon vecka sedan hittade hon tummen istället. Vad gör man? =)

Svar på tråden nuk napp??!!