• Anonym (Strippan?)

Att jobba som strippa?

Det här frågar jag er som vet hur det är och hur mkt man tjänar.

Det här jobbet har jag tänkt som en extra inkomst då jag lever på minimumexistens och behöver mer pengar, snabba pengar.

Jag tycker om att posa mig porrigt å sånt så det har jag inte alls nåt emot.

Kan även tänka mig ställa upp på foto mm...
    Men inte göra porrfilmer där går min gräns!

Inga moraltanter nu som säger att jag kan ta ett jobb på ica eller nått sånt...

• Svar på tråden Att jobba som strippa?
  • Anonym

Tja, vill du forstora din tro pa den manliga delen av befolkningen sa go right ahead! Hoppas du inte angrar dig en dag.

• Anonym (Strippan?)

Nä det vet jag att jag inte kommer å göra...

• Anonym (...)

Ska inte anklaga dig men varför vill du just bli strippa?
    För du kan ju tjäna mer pengar på andra "yrken"

• Anonym (Strippan?)

Anonym (...)

Därför att det e en fantasi jag har, som jag haft väldigt länge...

det e inte så att jag vill hålla på med detta hela livet ut... Utan mer som att jag har gjort det jag fantiserat om länge nu..

• Anonym

Jag har funderingar på att testa jag med.. Har en kompis som jobbar med det. Det blir vad du gör det till och hur mycket du tjänar bestämmer du själv.

• Anonym (xxx)

Vet en tjej som jobbar i köpenhamn och hon tjänar fina pengar,vet dock inte exakt hur mycket. Hon tycker att det är ett toppen jobb.

• Anonym (Strippan?)

Senaste Anonym:::

Kan du inte berätta mer... hur kommer man i det å osv... Går man bara till en klubb?? Eller hur gör man??

• Anonym (Strippan?)

Till båda senaste anonyma var mitt tidigare inlägg...

• Anonym (08)

Vet en bekant som arbetade som strippa som tjänade ca 80 000 / månad. Antar dock att allt naturligtvis var kolsvart samt att hon antagligen jobbade väldigt mkt då. Men vet att det går att tjäna grova pengar på sånt (som allt inom den "branschen", om man är redo att ta det steget...det är ju du själv som avgör om det är värt det...

Vet inte vart du bor men vet att det finns två stora klubbar i Sthlm iaf som håller på med sånt där; Royal och Kino tror jag dom heter (om dom inte bytt namn). Ring eller maila dom, gärna med foton på dig själv.

Svar på tråden Att jobba som strippa?