• snurra

Pippi Långstrump docka?????Var???

Jag såg för några veckor sen en pippi långstrump docka. den var ca 50cm lång och hade INTE ett tygansikte utan ett dock ansikte (plast) .Problemet är att jag inte vet var??? jag såg den . Tacksam för svar. Jag bor i Örebro. De affärer jag varit på idag är Maxi,coop forum,åhlens,br-leksaker,brio-leksaksaffär och toys´r us.

• Svar på tråden Pippi Långstrump docka?????Var???
  • Moonis

Jag tror dom har på ÖB i 2 storlekar o helt i tyg. Har det i landskrona i alla fall

• MessyTessy

Min dotter har en sån som du efterlyser, den har hon vunnit på Astrid Lindgrens värld.
    Är inte helt hundra, men jag har för mig att jag sett en sån i en butik. Det var antagligen BR leksaker eller Åhlens (de säljer ju Pippi-kläder!

• Lilla Linnéa

Vi har köpt en pippidocka i en vanlig leksaksaffär. Åhléns har mkt pippigrejor men jag är osäker på om dockan i plats finns där.

• pingus

Snurra...

Har sett en sån oxå...kan det ha varit på BR...eller kanske på Åhlens.Där har de ju lite pippi kläder och så...

• lajjalo

den dockan finns både på åhlens och br.

• mkk

coop brukar ha jättefina pippidockor

• mkk

Ursäkta läste tydligen ts väldigt dåligt så glöm det jag skrev

• skalis flicka

Här finns en. Fick leklust katalogen nu och där i har de en pippi med plast ansikte. Det fins ingen affär i örebro vad jag kunde se. Men www.leklust.se kan du se. Hoppas du hittar en, den kostar 169 kr

Kram

Svar på tråden Pippi Långstrump docka?????Var???