• Annamus

Belöning för viktminskning...

Min make lovade mig någon slags belöning när jag gått ner mina kilon. Nu har jag gått ner alltihopa, igår morse var första dagen jag stod på normalt BMI. Han hann inte riktigt med, men bad mig unna mig själv någonting som belöning... Jag vill inte slösa några stora pengar på mig själv, men vill gärna belöna mig för att det gått så bra... Någon som har något/några tips på en bra belöning?

• Svar på tråden Belöning för viktminskning...
  • Danbala

Åh, ja! Belöningssystem brukade jag köra med när jag behövde gå ner. Oftast köpta jag böcker, skivor, filmer, TV-spel eller liknande - sådant som är lite "onödigt", men som jag velat ha. (Jag köpte ju åt mig själv, så jag slog in dem i fina paket som jag fick öppna när jag uppnått delmål... )

Så - det är väl mitt tips - något som är lite onödigt, lite lyx, lite "unna sig". (Men som inte är matrelaterat, då.)

[...fnord...]
  • uniMog

Nya kläder
    Smycken
    Ansiktsbehandling

How 'bout the power to kill a yak, from 200 yards away... WITH MIND BULLETS!
  • Lika C

Gå på sån där ögonbrynsplockning med färg.....? Fast du kanske gör sånt själv eller inte alls.....för mig är dte lite lyx sådär... är inte så haj på det själv....=0)..

Vad kan det annars vara....behöver ju inte kosta multum men nåt klädesplagg som visar dina nya former kanske ändå????

Och du...JÄTTEGRATTIS GIVETVIS!!!!!

LIKA spinkis men nu på tjocken i v 37

• Annamus

Haha, jo det är ju det där, vill ju gärna belöna mig med mat... restaurangbesök eller liknande. Men det är inte värt det... i sådana fall på en superflådig restaurang med miniportioner... haha. Men näää....

• Annamus

Mmm, plockar ögonbrynen själv och dom är nästan kolsvarta... annars hade jag definitivt gjort det... Jag letar mentalt inom mig vad det finns för affärer eller roliga ställen att slösa lite pengar på mig själv på men det är svårt. Är nyinflyttat i Skellefteå åxå så jag vet ju inte alla ställen.

• MariaK

Massage, eller en kroppsbehandling kanske?

• Annamus

Åååh, låter mysigt!!!! Mera tips!!!

• Jessica K

Något litet smycke kanske?
    Behöver ju inte kosta så himla mycket men som du ändå kan ha som minne.
    Det ultimata skulle ju vara om du hade stjärntecknet Vågen och köpte något hänge med det på

Stort GRATTIS förresten!

• Runguska

Jag har i och för sig tänkt satsa rätt mycket då jag gått ner de 15 jag vill ner och belöningen då blir en dator. Datorn ska köpas oavsett så det är därför, tänkte att det blir lagom länge att vänta dessutom känner jag mig sporrad då jag tänker på det.

• Annamus

Åh! Åååh! Vilka underbara idéer!!! Smycke låter billigt och ändå himla kul! Behandlingar i kroppen och håren och hotellvistelse låter helt underbart... DYRT, men jag kanske är värd det... DATOR! Behöver jag iofs, men mest av allt en ny skärm som inte tar likamycket plats... Ojjoj! Och tack Pejgan speciellt för länkarna, hade inte hittat det utan dig!!!

• Annamus

Vad tror ni om näspiercing eller tattuering? Är jag kanske lite för gammal för det?

• asla01

Jag gav mig själv ett tandsmycke, ett guldgjärta förra gången jag givk ner i vikt. Håller på nu en andra omgång och funderar förbrilt vad jag ska hitta på som bra belöning. Vi skojade jag ocj Jonas att om jag nå min målvikt så ska vi gifta oss. Då blir det på med den vita klänningen
    Vi får väl se...

• Miranda

Ett riktigt vackert plagg från Noa Noa kanske? Om du gillar den stilen. Jag är helt såld på dem.

Svar på tråden Belöning för viktminskning...