• HH78

Stl 20/21 på tossingar, vilken ålder? Ngn som vet?

• Svar på tråden Stl 20/21 på tossingar, vilken ålder? Ngn som vet?
  • solstraalen

Jag tippar på 1år.
    Min dotter har strl 20 på sina vinterskor. Hon är 11månader precis.

Men sen kan det ju variera stort mellan skor.

Hennes höstskor är 0.5cm mindre, men de är oxå strl 20.

• minitrollet

jobbar i skoaffär. skulle gissa på ett barn som är kanske 1 1/2 år
    MEN det där är svårt för det kan skilja mycket, dels på storlekar mellan olika märken o sen hur stora fötter barn har i den åldern.
    Jag skulle mäta inuti o sen mäta barnets fot. Fråga i en skoaffär så får hjälp, där finns såna instrument!

• bustjejen

min lilla är 15 månader och har stl 21.

• Alorna

Min son är 16 månader och har storlek 23 men han har ju stora fötter också.

• MammaSandy

1 år och 3 - 4 månader nått liknande.

• Loren

Vår son har 21 i skor, han är snart 16 mån.

• maruttan

Min son är snart 1 och han har stl 21 i skor redan nu, storfot

Amo ergo sum
  • Pshevil

Zeb är 11 mån och har 19/20 i skor (små fötter!) tror det är mycket olika från barn till barn så bäst är nog att mäta foten.

• LisaLotta

min tjej har 21 på sina sommarskor, i somras var hon 1½, men dom passar fortfarande...! Hon har även 21 på fodrade stövlar.. men jag tror att hon har ganska små fötter... men dom är desto bredare,och höga i lästen, om ni fattar....! Inte helt lätt att hitta skor vill jag lova! Hon brås på mamma!!

• Piripiri

Min son fick mjuka lädertossor i storlek 20/21 förra julen när han var nio månader, de var lite stora då men satt kvar, och han kan fortfarande ha dem (19 månader) - men bara utan strumpor

• loveli88

humm min son måste ha VÄLDIGT stora fötter! Han har storlek 20/21 i ett bar tossor jag köpte till honom. Visserligen mycket "stoppning" eller vad man ska kalla det. I ett par andra har han 19/20 och han är 7,5 månad :-0

• MARIA99

Tippar på runt ett år eller 1 1/2 ..Mina tjejer har haft 19 på sin ett års dag & 20-21 vid 1 1/2 år.
    men tror mina har ganska små fötter

• Luffarmor

Rasmus är 1 å har 20-21

Mamma till Rasmus o matte till Sindi o Sissi. o fru förståss....
  • Tant Green

Min tjej är 14 månader och har storlek 19 och 23 i sina vinterkängor (de som är 23 är väl någon halv centimeter större), så det varierar ju mycket mellan olika skor!

Svar på tråden Stl 20/21 på tossingar, vilken ålder? Ngn som vet?