HUr länge har man babypulka?
Min son är född aug -05 och jag har nu köpt en babypulka-Stiga med ryggstöd. Kan han ha den i vintern eller ska man ha en vanlig stor pulka? (öppet köp en månad...)
Min son är född aug -05 och jag har nu köpt en babypulka-Stiga med ryggstöd. Kan han ha den i vintern eller ska man ha en vanlig stor pulka? (öppet köp en månad...)
min dotter är född i april 05 och hon fick en förra vintern,hon har den ännu, får en ny när hon inte får plats i den längre
Tänkte nästan skriva samma sak, sätt honom i den å prova så ser du ju hur mycket plats som finns kvar för fötterna, det beror ju på hur stora/långa dom är, baby pulkorna är ju lite bättre eftersom de sitter skönt och stadigt med högt ryggstöd
Elise är född septemnber -04. Vi köpte en baby pulka(hamax baby bob) förra vintern och hon och hennes 3 månader äldre kill-(han är lite större) kompis provade sina pulkor när det var snö förra veckan och båda kunde fortfarande åka i dem.
Så de kan nog ha pulka med ryggstöd tills de blir 3.
vi har en babypulka (en sådan där blå med gult, mjukt i ryggen) och den kommer hon då inte få plats i nästa vinter. hon har kanske 5 cm över vid fötterna och sitter faktiskt nästan lite trångt med axlarna. hon är 8 mån nu.