Onani och blod ?
För ett par månader sen började det läcka ut kiss i urinet när jag hade onanerat, ngn som vet vad det kan vara`? Bör man söka läkare för det ?
(kan tillägga att jag är man)
För ett par månader sen började det läcka ut kiss i urinet när jag hade onanerat, ngn som vet vad det kan vara`? Bör man söka läkare för det ?
(kan tillägga att jag är man)
jag antar att du menar blod i urinet, för jag är helt säker på att kiss i urinet är helt naturligt förlåt, tillbaka till allvaret, jag tror du bör ringa en gyn. mottagning för att höra vad de har att säga...
Givetvis menar jag blod i urinet :) !
Men vad kan det vara ? Ingen som vet ? Pinsamt att gå dit...
Kan det vara ett blodkärl som spruckit i penisen ?
Blöder du fortfarande? Även när du kissar utan att ha onanerat först?
nejjdå de är vana vid alla sorters frågor, du kan ju ringa å prata med de först, på så sätt kan du ju vara anonym och fråga hur du ska gå till väga...tro mig, att gå till gyn, å ligga med benen flaxandes upp i vädret är inte helfestligt alla gånger, men måste man så måste man... det går allt bra skadu se
Syster Hedvig, nej det är bara när jag har onanerat som det kommer ett par droppar blod, sen rinner det på som vanligt. Svider till lite oxå.
det låter som ett litet sår uppkommer precis som du säger, men är du orolig skulle jag ringa sjukvårdsupplysningen
klamydia??? Ta en tur til lakaren!
Klamydia ? Men då blöder man väl inte ?
har bara haft sex med min sambo och hon testade sig för allt sånt när hon blev gravid.
Klamydia ger mer flytningar och sveda
Ett stort tack till Syster Hedvig, du verkar kunnig :)
nja men man måste ju väga sannolikheter mot varandra. Du märker ju själv när du blöder. Men känns det jobbigt så prata med någon i vården.
jeg synes at et sånt symptom må undersøkes av lege...
Kommer det blod når du tisser?
eller kommer det blodspor i sæden?
Hvis det kommer såpåss mye blod i urinet at du kan se det, synes jeg absolutt komme deg til legen..Dette kan jo ha mange grunner(farlige og ufarlige), men se å få utelukket de mest alvorlige!
Jo när jag ahr onanerat så blir jag alltid kissnödig. dem första 3 -4 dropparna är klar rött blod droppar. Sen rinner urinen på som vanligt.
Ska oxå tillägga att dem dagarna jag inte onanerar funakr allt normalt !
Hadd du vært min mann, hadde jeg sendt deg til legen
Bedre å gå i unøden, enn å vente hvis det skulle vise seg å være noe man trenger hjelp for å få orden på.
Lykke til!
OKI....ska se vad jag kan göra imorgon :) TAck allihopa !