• Anonym (Orolig!)

Onani och blod ?

För ett par månader sen började det läcka ut kiss i urinet när jag hade onanerat, ngn som vet vad det kan vara`? Bör man söka läkare för det ?
    (kan tillägga att jag är man)

• Svar på tråden Onani och blod ?
  • Ung och Kär

jag antar att du menar blod i urinet, för jag är helt säker på att kiss i urinet är helt naturligt förlåt, tillbaka till allvaret, jag tror du bör ringa en gyn. mottagning för att höra vad de har att säga...

• Anonym (Orolig!)

Givetvis menar jag blod i urinet :) !
    Men vad kan det vara ? Ingen som vet ? Pinsamt att gå dit...
    Kan det vara ett blodkärl som spruckit i penisen ?

• SysterHedvig

Blöder du fortfarande? Även när du kissar utan att ha onanerat först?

• Ung och Kär

nejjdå de är vana vid alla sorters frågor, du kan ju ringa å prata med de först, på så sätt kan du ju vara anonym och fråga hur du ska gå till väga...tro mig, att gå till gyn, å ligga med benen flaxandes upp i vädret är inte helfestligt alla gånger, men måste man så måste man... det går allt bra skadu se

• Anonym (Orolig!)

Syster Hedvig, nej det är bara när jag har onanerat som det kommer ett par droppar blod, sen rinner det på som vanligt. Svider till lite oxå.

• SysterHedvig

det låter som ett litet sår uppkommer precis som du säger, men är du orolig skulle jag ringa sjukvårdsupplysningen

• Anonym

klamydia??? Ta en tur til lakaren!

• Anonym (Orolig!)

Klamydia ? Men då blöder man väl inte ?
    har bara haft sex med min sambo och hon testade sig för allt sånt när hon blev gravid.

• SysterHedvig

Klamydia ger mer flytningar och sveda

• Anonym (Orolig!)

Ett stort tack till Syster Hedvig, du verkar kunnig :)

• SysterHedvig

nja men man måste ju väga sannolikheter mot varandra. Du märker ju själv när du blöder. Men känns det jobbigt så prata med någon i vården.

• tmg

jeg synes at et sånt symptom må undersøkes av lege...

• tmg

Kommer det blod når du tisser?
    eller kommer det blodspor i sæden?
    Hvis det kommer såpåss mye blod i urinet at du kan se det, synes jeg absolutt komme deg til legen..Dette kan jo ha mange grunner(farlige og ufarlige), men se å få utelukket de mest alvorlige!

• Anonym (Orolig!)

Jo när jag ahr onanerat så blir jag alltid kissnödig. dem första 3 -4 dropparna är klar rött blod droppar. Sen rinner urinen på som vanligt.
    Ska oxå tillägga att dem dagarna jag inte onanerar funakr allt normalt !

• tmg

Hadd du vært min mann, hadde jeg sendt deg til legen
    Bedre å gå i unøden, enn å vente hvis det skulle vise seg å være noe man trenger hjelp for å få orden på.
    Lykke til!

• Anonym (Orolig!)

OKI....ska se vad jag kan göra imorgon :) TAck allihopa !

Svar på tråden Onani och blod ?