Vart är det varmt,billigt och trevligt att fira jul?
Vi vill åka bort i jul....först tänkte vi fjällen...men NEJ nu vill vi till solen och värmen...
Vart är det varmt och skönt och billigt och trevligt om man ska åka i jul?
Vi vill åka bort i jul....först tänkte vi fjällen...men NEJ nu vill vi till solen och värmen...
Vart är det varmt och skönt och billigt och trevligt om man ska åka i jul?
Gran Canaria ... men du, ni slipper inte julgranen om ni bor på svenskt hotell
Jag har suttit på Apollo i typ 3 timmar och inte hittat en resa för 2 barn 2 vuxna under 35.000
mitthjärta
det gör inget Gran Canaria ska jag söka på vilker resebolag som helst eller?
Oj shit va dyrt ... Ingen annat resebolag då?
Julen är årets dyraste tid i resesvängen, så det kan nog blir svårt att hitta något billigt - särskilt så här sent, folk bokade ju sina julresor redan i vintras.
jo jag vet att det kan vara svårt...men nått kan man väl ändå hitta under 35.000?
Varifrån flyger ni?
En snabbtitt på AirTours visade att man kan flyga två vuxna, två barn till Gran Canaria den 23:e december och åter fyra dagar senare (det fanns inga sjudagars) och bo i tvårumslägenhet på nåt trestjärnigt hotell i Maspalomas för 23000, t.ex. En vecka till Hurghada i Egypten med Solresor kostar knappt 30000.
På www.mytravel.se har dom reseauktioner, där kanske du kan hitta ngt?!
Eller kolla upp om det går att hyra en vinterbonad sommarstuga billigt, och tillbringa julen i värmen framför brasan! Juldekorationer eller inte bestämmer ni då själva. Ännu billigare om ni redan har brasa själva!
Ähh,jag hittar massor av resor till tex Teneriffa 22 December för 21-22.000:- för 2 vuxna och 2 barn en vecka.
Linda365
gör du? kan du skicka en länk till mig?
Får inte iväg en länk men gå in på Vings hemsida.Jag fyllde i där på första sidan och skrev att jag tidigast ville åka den 18/12 och vara borta en vecka och då kom några alternativ fram.
Där hittade jag tom 2 rumslägenhet med frukostbuffe i priset -26.600:-/vecka
Ska man lägga 30-40000:- på en resa så skulle jag nog hellre åkt till Thailand än till Kanarieöarna Dessutom billigare att leva i Thailand...
Om du ska åka till Gran Canaria,som vi ska till julen,så titta om det går och finns kvar biljetter från köpenhamn-Gran canaria.
Många tjänar tusenlappar att åka därifrån,och resetiden är ofta 3-6 timmar.
Sterling tror jag bolaget heter om jag minns rätt.
sandra1984
okej tack så hemskt mycket för tipset
Hittade du någon resa? Nyfiken.