• ModerBlå

Vart är det varmt,billigt och trevligt att fira jul?

Vi vill åka bort i jul....först tänkte vi fjällen...men NEJ nu vill vi till solen och värmen...
    Vart är det varmt och skönt och billigt och trevligt om man ska åka i jul?

• Svar på tråden Vart är det varmt,billigt och trevligt att fira jul?
  • mitthjärta

Gran Canaria ... men du, ni slipper inte julgranen om ni bor på svenskt hotell Skrattande

Adrian - Älskade barn!
  • ModerBlå

Jag har suttit på Apollo i typ 3 timmar och inte hittat en resa för 2 barn 2 vuxna under 35.000

• ModerBlå

mitthjärta

det gör inget Gran Canaria ska jag söka på vilker resebolag som helst eller?

• mitthjärta

Oj shit va dyrt ... Ingen annat resebolag då?

Adrian - Älskade barn!
  • sweetpea

Julen är årets dyraste tid i resesvängen, så det kan nog blir svårt att hitta något billigt - särskilt så här sent, folk bokade ju sina julresor redan i vintras.

• ModerBlå

jo jag vet att det kan vara svårt...men nått kan man väl ändå hitta under 35.000?

• sweetpea

Varifrån flyger ni?

En snabbtitt på AirTours visade att man kan flyga två vuxna, två barn till Gran Canaria den 23:e december och åter fyra dagar senare (det fanns inga sjudagars) och bo i tvårumslägenhet på nåt trestjärnigt hotell i Maspalomas för 23000, t.ex. En vecka till Hurghada i Egypten med Solresor kostar knappt 30000.

• Vilhelmina

Eller kolla upp om det går att hyra en vinterbonad sommarstuga billigt, och tillbringa julen i värmen framför brasan! Juldekorationer eller inte bestämmer ni då själva. Ännu billigare om ni redan har brasa själva!

• Linda365

Ähh,jag hittar massor av resor till tex Teneriffa 22 December för 21-22.000:- för 2 vuxna och 2 barn en vecka.

• ModerBlå

Linda365

gör du? kan du skicka en länk till mig?

• Linda365

Får inte iväg en länk men gå in på Vings hemsida.Jag fyllde i där på första sidan och skrev att jag tidigast ville åka den 18/12 och vara borta en vecka och då kom några alternativ fram.

• Linda365

Där hittade jag tom 2 rumslägenhet med frukostbuffe i priset -26.600:-/vecka

• Charlott29

Ska man lägga 30-40000:- på en resa så skulle jag nog hellre åkt till Thailand än till Kanarieöarna Dessutom billigare att leva i Thailand...

• sandra1984

Om du ska åka till Gran Canaria,som vi ska till julen,så titta om det går och finns kvar biljetter från köpenhamn-Gran canaria.
    Många tjänar tusenlappar att åka därifrån,och resetiden är ofta 3-6 timmar.

Sterling tror jag bolaget heter om jag minns rätt.

• ModerBlå

sandra1984

okej tack så hemskt mycket för tipset

• Linda365

Hittade du någon resa? Nyfiken.

Svar på tråden Vart är det varmt,billigt och trevligt att fira jul?