• Rebecca

John-John.... ?

Jag ogillar dubbelnamn och bindestreck, men maken
    har Ett favorit namn som han gärna vill använda: John-John...!

Texas John-John Torfason ...?

Hjälp! Vi gillar Texas båda två, men ska inte stackarn få något "vanligare" namn oxå?

Blir lite långt med ett namn till väl?

Om det finns någon som tycker som maken, att det låter fint så får ni gärna skriva det så kanske jag mjuknar. ( självklart blir det det namnet ändå om maken nu är så förtjust i det)

• Svar på tråden John-John.... ?
  • Dino78

Det fungerade ju på Kennedys son. 

DIF i själ och hjärta
  • FruSöderström

Jag tycker inte att det var såfint och jag skulle aldrig välja ett namn som inte vi båda två var överens om (fast det är ju jag).

• Linndan

haha! "john-john" då tänker jag på min gamla rektor i mellanstadiet *skratt*

• getingmidja

Det låter som någon hämtad ur tex Bröderna Cartwright...*S*

Klart ni ska ta namnet om ni gillar det, skit i de andra!

Men jag tycker själv att det låter "bonnigt"

• FruSöderström

Nenne71: Det är vinterviken du tänker på skulle jag tro, han heter iaf John-john. Sen finns det ju Jum-jum i Mio min Mio, dom påminner ju lite om varann.

• Ina1979

John-John hette han i "vinterviken", den filmen.
    ganska tufft namn!

• Rebecca

Ja, undrar om det inte är därifrån (vinterviken) han har fått det jag har inte sett den filmen.

det blir ju ett mellannamn i så fall, och det använder man ju inte så ofta... så om mannen för en gångs skull verkligen vill något så får han som han vill (brukar ju oftast vara jag som vinner annars )

• Chewie

Kör på det! Jag tycker det är häftigt, och dessutom bara mellannamn, han kommer ju isf aldrig kallas det om han inte själv vill, så låt sambon "vinna" denna gången

• Svartfot

John-John är ju jättefint!

♥♥Malte & Wilma♥♥
Svar på tråden John-John.... ?