• Anonym

När den är för stor

Har träffat en underbar kille men problemet är när vi ska ha sex. Hans penis är gigantisk, har inte mätt men den är både grov och lång vilket både skrämmer och gör mig upphetsad. Vi har inte lyckats få till samlag ännu eftersom han är så stor. Det som oroar mig är också att om/när han kommer in i mig så ska kondomen gå sönder eftersom den verkligen stramar. Är det någon som varit med om det här och kan ge något tips?

• Svar på tråden När den är för stor
  • Anonym (ex)

mitt x hade gigantisk oxå. det finns en komdom som ät stor i storleken, minns inte namnet men då, 8år sen, så var det blå med vit text. vi fick aldrig till det ordentligt, det gick lixom inte, jag sprack när han försökte. han fick en förminsknng av landstinget när vi gort slut så nu är den tydligen "bara" stor. den var tjock som en glasflaska nästan och 26cm lång. det var ett glapp på  ca 2cm mellan tumme och långfingret när jag höll i den...

• Petrus

Jag gissar att du ville ha tips från kvinnor? Nu är ju inte jag kvinna, men jag kan i alla fall försöka uppmuntra dig och försöka få dig att se så positivt som möjligt på situationen.

Många kvinnor som sitter fast i förhållanden med män som har små kukar skulle säkert vilja byta med dig. Jag tycker att du ska var lycklig och känna dig privilegierad. Du ska veta att med ett stort manligt organ så blir det bara bättre och bättre för varje månad. Ditt sköte ?vänjer sig?.

Av dom svenska kondomerna är Okeido den största. Den fungerar bra på dem som är en bra bit över 20 och som är skönt grova.

Se till att du är ordentligt uppvärmt och rid gärna när ni kommer igång.

Grattis och lycka till!

• Anonym

sidor med sexleksaker borde ju ha större size på kondomer...
    sexliv.se kanske har? kika.
    sen är det nog viktigt att ha bra med glid också!

Svar på tråden När den är för stor