Hej igen,
Det är klart at tni ska åka på det!!
Nej jag frågade inte personalen, vad ska de säga, de kan aldrig garantera något. Ska du fråga någon så fråga din BM vad hon tror.
För min egen del så hade jag läst att man ska unvika bubbelpool pga bakterierna, och att man ska vara försiktig med t.ex. bastu då det inte är bra för varken dig eller barnet att bli för varm. Jag kände då att sunt förnuft räckte, och valde att endast sitta kortare stunder i varma källorna. Du känner när du blir för varm och då kan du gå och svalka dig i den stora svalare poolen. FÖr min del blev det alrig något problem. Och, det finns mycket annat du kan göra där förutom varma källorna, simma, läsa, vila, ta en bahandling, äta frukt mm mm. Det är ändå en underbar upplevelse! Och som sagt, jag rekommenderar varmt behandlingen Balans för mammor/gravida. Så skön och väldigt mild. Obs! Alla behandlingar måste dock bokas i förväg då det snabbt blir fullbokat.
Har ni bokat middagen? Kan varmt rekommendera teppanyakimiddagen. Det är en oerhörd upplevelse som är svår att få någon annanstans! Även denna bör bokas i förväg.
Ring din BM och kolla med henne om att bada i de varma källorna, för att minska din oro. Och sedan åk dit och NJUT!!!