• Featherboah

BH - storlekar.

Jag stör mig på att jag bara har hittat EN affär som har min BH-storlek. Jag har små bröst [70A], men det är ändå inte ovanligt smått. Den minsta storleken jag har sett i affärer är 75A, och det är för stort för mig, vilket gör att det blir ett jäkla springande innan jag hittar 70A. Hittills är Lindex den enda affären jag sett som har min storlek, och då är det bara snobben och skit på BH:arna, och fula mönster.

Var tvungen att gnälla lite.

• Svar på tråden BH - storlekar.
  • Nadjis

Gå till en riktig underklädesaffär. Har också en strl som inte finns på många ställen (70 c eller d lite olika) Men jag gick till en dyrare affär men kvaliten är mycket bättre plus att det finns bra modeller till just din byst!

• lönnemåla

Förstår hur du känner jag har problem på det andra hållet och inte ens Lindex har min storlek

• Cilota

H&M har Har samma storlek som du TS och jag handlar alla mina behåar där.

'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Featherboah

lönnemåla >> Nepps, deras minsta är 75A. Morr.

Nadjis >> Oh, får jag kolla in nångång.

• Sötisnosen

Jo jag tänkte precis samma sak i förrgår när jag letade BH:ar (fast jag har 75DD och det enda som verkar finnas är 75D eller 80DD). Hittade också till Lindex, det fanns ett ex kvar i min storlek.

Gnäller lite jag med.

• Featherboah

Cilota >> Inte här iallafall. Vet inte hur många gånger jag har varit inne på H&M och letat, det minsta jag hittar där är 75A.

• Cilota
    TS - mäh! Då kanske jag ska skatta mig lycklig som har en så bra H&M-butik
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Bladewoman

Skit i Bh´n En annan har storlek 85 D och de sitter inte på plats, en A kupa är ju gösnyggt och ingen BH behövs.

• Freiya

ellos har faktiskt jättesnygga bhar i många olika storlekar. från 70A till 95D.. även lite ovanliga storlekar som tex 70D. kolla där om du hittar nåt då :)

Svar på tråden BH - storlekar.