• Pappa Peter

AA American Army!!!

Hej.
    Undrar om det finns några likasinnade som jag som är frälst i Americas Army. Tycker att det är det klart bästa FPS spelet och det är ju inte dåligt att det är gratis också.
    Är med i klanen 3XF med namnet [3XF]Uddan_swe
    Så om ni har vägarna förbi så titta in!!

Söker andra att snacka lite AA med, är lite mobbad här hemma för frugan tycker att det är för barnsliga tonåringar endast och visst majoriteten är ju tonåringar.

• Svar på tråden AA American Army!!!
  • Robot

AA var ju sjukt kul, körde det när det kom med några polare, försökte sen något år efter det med all för träning var för jobbig och jag hadde inte tid då....

är det fortfarande "bridge" som gäller eller finns det roligare banor nu?

• Pappa Peter

Finns måååånga nya tok roliga banor..Själv så är Urban Assult min favvo.. Även SF Csar.. Så riktigt skoj är de..

• Tvillingfarsa

Aldrig kört AA faktist, men tycker generellt att såna spel är rätt soliga.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Pappa Peter

Börja me de. Riktigt skoj..

• Cas The Familydad

HOOAH!! AA e kult för mig...Har spelat sedan version 1.3 har jag för mig att det hette, sen så har jag iofs haft lite uppehåll med mera...Min favvobana var Bridge SE och nu e det faktiskt SF Pipeline som regerar...det var någon vecka nu sedan sist men jag älskar AA och frugan har skällt på mig många gånger...*Skrattar*

Va med i en klan som hette =UWS= och som tyvärr splittrades för att ledningen inte kunde hålla sams....Så nu frilansar "CasCrew" och glajdar omkring när lusten faller in...

Svar på tråden AA American Army!!!