Kissar på sig vid sex??
www.expressen.se/index.jsp
Jag trodde många sa att det känndes som jag kissade på mig när de fick en "fontänis"...Men hur är det egentligen?- detta var nått nytt för mig....
www.expressen.se/index.jsp
Jag trodde många sa att det känndes som jag kissade på mig när de fick en "fontänis"...Men hur är det egentligen?- detta var nått nytt för mig....
tycker d e helt fel, för enligt kroppen så finns en spärr vi urinröret som gör så att man inte kan kissa på sig vidsamlag
Jo precis...det var ju farligt att äta stekt mat oxå enligt forskarna..hehe
Ok, så varje gång jag har sex och får orgasm så kissar jag på mig... Coolt, för så mycket som jag "läcker" vid sex, så mycket kissar jag nog inte ens på morgonen när jag gått upp...
Detta var något nytt... Häftigt alltså, då kan jag ju nu då förklara för min sambo vad det är som händer
*ironi på hög nivå så att ingen missförstår mig nu*
Kroppen är konstruerad så att man inte ska kunna kissa samtidigt som man får orgasm, men ibland kan ju kroppen strula till det...
Min man råkade nämligen ut för det precis i början av vårt förhållande. Jag satt på honom när han kom o så mycket sperma har ingen man i sig kan jag säga.... Stackarn han höll på att dö så generad blev han...
Så nog kan det hända allt!
Jo det kan säkerligen hända, men jag tror inte på att det händer VARJE gång man har sex...
Jag har haft fontänorgasm 7 ggr med min nuvarande pojkvän.
Helt otroligt! Man märker liksom att den här orgasmen var inte bara fenomenalt bra utan extremt-fenomenalt-super-otrolig. Saa att man ser fyrverkerier inne i skallen.
Jag tyckte det var fruktansvärt pinsamt de första gaangerna, trodde att det kanske var kiss. Men det luktade inte kiss och det var helt ljust i färgen.
Min pojkvän kunde inte sluta le när det hände.
Han älskar mig för det!
Inte tror jag det är såå vanligt kissa på sig under tiden, man får väl allt se till att tömma blåsan innan. Det har då aldrig hänt mig iaf..
Forskarna bara hittar på massa hela tiden..
Jag tycker det laater mer som om det gäller vinnor som redan har problem med inkontinens.
det har ju inget med fontänorgasm att göra.
hallå... läste ni ens igenom artikeln?
Kvinnor med inkontinensproblem kan "kissa på sig"(läcka urin) under sexakten för att penis trycker mot blåsan inifrån, eller att det blir ett tryck utifrån t.ex.
dvs, muskelrna vid urinröret är för svaga för att hålla emot.
och, som det stod i artikeln, var sjätte kvinna lider av inkontinens av någon grad.
läs noggrannare nästa gång.
Lilla Ap
läste du ens igenom mitt senaste inlägg??!
Läs noggrannare nästa gaang.
lycklig med grodd:
I min frustration glömde jag bort att uttryckligen räkna bort dig.
så, ursäkta mig.
Jag kan erkänna att jag inte kollade längre än det som stog i länken som skickades...
Och sedan hann jag inte leta upp resten för barnen började dra i mig...
ooppssss
såg inte att d fanns mer att läsa längre ner.
tack för upplysningen lilla ap
Delifi 2: nää, det sitter inte alls nån spärr hos tjejer..det är hos killard et gör det efter som att sperma å kiss kommer från samma rör...
Lilla Lina>
ja... men nu är det ju faktiskt så att fontänen som vissa kvinnor kan uppleva oxå kommer från urinröret, så.... då är det ju visst samma som för män!!