Du måste logga in för att svara i en tråd.

• jenn82

Resväska från Ikea?

Ska åka till Gran Canaria nu på lördag och är i sista minuten med att köpa resväskor. Har sett i trådar att Ikea har resväskor? Nån som vet om det är "vanliga" eller i mer kabinstuk dvd med handtag man drar upp? Och vad de ligger på i pris? Har letat på nätet men hittar inget

• Svar på tråden Resväska från Ikea?
  • Linda 1978

Hej, hej!
    Köpte en väska på IKEA i somras som jag är kanonnöjd med!
    Var på Family-pris, så jag betalde 275, vet inte vad de kostar annars. Men bra är de i alla fall.

• jenn82

Halloj Minns du vad de fanns i för färger? Var det en "vanlig" eller en kabinväska?

• jenn82

Vet du om dte fanns barnresväskor också? Skulle vilja ha en till dottern

• Linda 1978

Orange och svart kommer jag ihåg...
    Är som en hård bag, med hjul och handtag som man kan dra. Reser mycket med flyg och gillar den här mycket mer än de vanliga kabinväskorna.

• jenn82

Låter bra! Var där för ett par dagar sen, men hade inte en tanke på att de kunde ha resväskor. Så det får bli ett nytt besök där. Är på jakt efter en rosa, men det kanske inte finns?

• jenn82

Ikea kungens kurva. Men vi behöver 2 så sambon kan ju alltid köpa sig en svart Och så en liten till dottern.

• Linda 1978

Ska gå upp och titta vad de heter så kanske man hittar de på hemsidan...

• jenn82

vad snällt! Jag har försökt leta men då man bara kan söka på namn så är det en omöjlig uppgift. Jag satt och letade i deras lista men dte var på hundratals namn så jag tröttnade på F

• Linda 1978

400.993.15 heter den i alla fall i nummerordning... Men inget namn... Men står IKEA Family på den oxå, så titta i den hörnan först! Ska gå och se film nu... Men vill gärna höra vad ni tyckte om den senare... Även om du inte tycker lika.

Svar på tråden Resväska från Ikea?