• elvatolv

    Extrajobb hemifrån sökes...

    Är det någon som har tips på extrajobb som man kan sköta hemifrån? Typ sitta och klistra igen kuvert, korrekturläsa, skriva rapporter och journaler..... Är arbetslös och gravid och skulle gärna vilja ha något att syssla med på dagarna. Mina chanser att få ett jobb i nuläget är ju tyvärr inte så stora. Tips önskas!

  • Svar på tråden Extrajobb hemifrån sökes...
  • elvatolv

    Ja, det verkar inte finnas så mycket sådana jobb här i Sverige. I USA vimlar det av dem och man kan jobba hemifrån med olika grejer. Jag har mailat till lite olika förlag och undrat om de behöver hjälp med korrekturläsning el. dyl. Hoppas få svar snart!

  • Lillstrumpa79

    Jag ska bli med i ett nätverk ikväll & det verkar vara goda möjligheter att tjäna bra för ett litet jobb. Återkommer när jag fått mer kött på benen.

  • Lillstrumpa79

    Jag har hittat ett rätt löjligt enkelt sätt att tjäna pengar. Vet bara inte hur jag ska gå tillväga för att förmedla detta till er härinne.
    Måste på något sätt ha mailadress till den som vill veta mer, men kan man lämna ut den här...??
    Det är ett nätverksföretag på nätet, ingen insats så man förlorar inget på att gå med & prova. Det kan bli en fin passiv inkomst av detta på väldigt lite jobb!

Svar på tråden Extrajobb hemifrån sökes...