Orkar inte med 2 barn och en hund.
Jag har allt ansvar, mannen jobbar. Det och tvättar är det enda som han gör resten sköter jag.
Vi har 2 småttingar och jag håller på att gå in i väggen känner jag. Varje led i kroppen värker, kan kanppt sitta får jag har så j'vla ont i ryggen.
Har ont i axlarna så armarna domnar bort.
När jag ska ut med hunden och barnen så är det alltid skrik, vist det komme rmna inte ifrån första taget. Men att höra en unge skrika sig hes, en hund som blir stirrig för att den vet att man ska ut (hjälper inte att stänga inne henne heller under tiden). Hon gnyr och småskäller. Jag känner hur jag får ont i magen och när jag kommer ut så är jag helt färdig.
Det är jag som kommer få ta allt i vinter också, jag som kommer få dra ut ungar och hund i värsta snöstormarna, regn.
Jag har alltid sagt att jag aldrig ska göra mig av med henne bara för att vi har barn, men när det kommer till hennes bästa då? Hennes tid? jag har fullt upp med barnen så jag hinner knappt klappa henne. På kvällarna är jag helt slut.
Så jag ska säga till mannen i dag att jag kommer ästta ut en annons på henne för jag orkar inte.
Trött på att känna mig stressad på allt jag gör. Toa,äta,gå ut, umgås med barnen m.m.
Känner mig så misslyckad för jag inte klarar av detta.