Skötbord
Jag undrar hur ni som bor i lägenheter går tillväga mer er baby vad gäller byte av blöja?.
Har ni monterat fast ett bord i badrummet så ni lätt kan byta blöja eller hur gör ni?
Kram en blivande mamma
Jag undrar hur ni som bor i lägenheter går tillväga mer er baby vad gäller byte av blöja?.
Har ni monterat fast ett bord i badrummet så ni lätt kan byta blöja eller hur gör ni?
Kram en blivande mamma
vi har ett skötbord på hjul..med inbyggd balja och två hyllor att lägga saker på.
Vi hade ett som man satte på badkaret. Funkade bra!
vi har ett väggskötbord ovanför toan, hur smidigt och bra som helst!! när vatten och allting annat..
Var köpte ni era skötbord?
Vi har ett skötbord som är som en byrå med inbyggd balja som står i badrummet. Jag bor inte i lägenhet utan i hus men svarar ändå för jag vet inte vad skillnaden skulle vara... Dottern badade i baljan tills naveln var helt läkt sedan dess har vi badat tillsammans i badkaret.
vi hade ett i sovrummet, ett rättså litet med nån hylla och sen en inbyggd badbalja.
Vi har ett på hjul med inbyggd balja och 2hyllor...
Vi har ett skötbord av plast som man bara lägger på tvättmaskinen. Den står alldeles bredvid handfatet och blöjhinken så det är väldigt praktiskt. Även tvättlappar och några blöjor ryms på tvättmaskinen på sidan om och oljan står på handfatet. :)
Har dock en badbalja som vi plockar fram när han ska bada och han undanställd annars.
Jag bor i ett radhus på tvåvångingar med badrum på varje våning och dom är ävldigt små så jag köpte ett skötbord som stor inne i Elisias rum! Har en balja med vatten som står där som jag byter ut med jämna mellan rum! Det funkar kanon för oss!
Vi har ett Brio Vegga skötbord som är monterat över badkaret. Lätt att fälla ihop, bra förvaringsmöjligheter och vattentåligt.
Vi har ett vägghängt skötbord från Ikea. Mycket praktiskt.