• olympia71

rengöring av glaskeramikhäll

Hur gör ni ren era glaskeramikhällar?
    När man kokar över något blir det ju lixom lite fastbränt, har inte kommit på hur man putsar väck det. Någon???

• Svar på tråden rengöring av glaskeramikhäll
  • Sunflower

Det finns medel som putsar bort allt det där fastbrända. Köpes i din vanliga livsmedelsaffär, brukar stå bland rengöringsmedlen.

• MiaFia80

Vi använder Mr Muscel medel för hällar. Tar det med hushållspapper. Sen finns det en "häll skrapa" som man kan skrapa bort det fast brända med. Blir toppen rent Finns i vanliga mat affärer.

• jossefina

Mr Muscle, JAAAA!
    Oslagbart jämfört med andra märken jag har prövat.
    Kom bara ihåg att torka rent med fuktig trasa efter så glänser hällen som en spegel.

• LilJ

yes power spray och så har jag en sån där skrapa också..

• mimmi 1

Toprens från elektrolux, är den absolut bästa... jag har plöjt igenom det mesta..... bara några droppar behövs, sen torka av med torr trasa.. voalá som ny!!!!

• hursomhelst

jag tror jag provat ALLT, men köpte en hällskrapa till det värsta och sen det som är BÄST BÄST BÄST och BIIILLLIIIGGGTTTTTTT

på willys finns eldorado köksspray, spruta på, låt verka 5 min torka bort.. Allt försvinner tilloch med det där som ser "oljigt" ut.. KANON prova det innan du tar till de dyra sorterna..

Svar på tråden rengöring av glaskeramikhäll