• kålle och ada

vita köksluckor upptill och mörkträ nedtill?

Är det någon som har det?
    skulle vara jättekul och se hur erat ser ut,jag funderar själv på att ha det så i vårat nya hus,men blir lite kluven när man skall välja kakel och golv och bänkskiva...svårt att bestämma sig för kulörer mörkt eller ljust så det ej blir för mörk osv...vi skall ha rostfria vitvaror.

jag ser gärna era bilder.
    Tack

• Svar på tråden vita köksluckor upptill och mörkträ nedtill?
  • jacklin

Nu säger jag bara vad jag tycker. Jag tycker inte det är fint att ha olika färger på luckorna.

Skulle bara ha mörkträd. Gillar inte vita luckor i allmänhet

• mimmi 1

Jag håller nog med jacklin..... man ska ju ha sitt kök väldigt länge, och det är ju dyra investeringar, så man ska nog tänka på att inte falla för mycket i trender.
    Vi har också byggt nytt hus, och jag hade väldiga beslutsångest-attacker.... det är mycket att tänka på, och många val att göra.... Lycka till....

• Vicka81

Skitsnyggt säger jag! Efterlyser oxå bilder! jag tror på vit eller rostfri bänkskiva till det och vitt kakel... men, som sagt, vill se... möjligtvis ett ljust klinkersgolv oxå...

• kålle och ada

ja jag eftersökte ju lite bilder inte om ni skulle gilla det för det gör jag,skulle personligen tröttna på för mörkt och helt vitt.

Ingen med bilder?

Vet att det är ovanligt hade varit kul att se.

• izza29

Jag tycker att det är skitfint átt blanda trä och vitt (typ ek)
    Ska göra det själv men min stomme kommer att vara i ek och luckorna i vitt.
     Visst kan det bara vara en trend just nu. Men det är ju bara att byta eller måla om skåpluckorna om man tröttnar om några år....Kör på.!!

ToroValnot.jpg

• izza29

typ detta ska jag ha!! men en köksö såklart.*L*

_MG_4918.jpg

• kålle och ada

nästan så skall vi ha med,fast vitstomme och valnöt nedtill och vitt upptill med en köksö som är vit med valnötskåp.

Svar på tråden vita köksluckor upptill och mörkträ nedtill?