• Blomma

Mjölkaktiga flytningar?

Hej på er

Jag hade beräknad bim 18 el 19 jan och än så länge har ingen tant kommit på besök.
    Jag har istället mjölkaktiga flytningar och ömma bröst.
    Nån som haft sådana flytningar och varit gravid? Jag har inte testat än, tänkte vänta tills helgen, är så rädd att det ska bli neg.

Kram på er!

• Svar på tråden Mjölkaktiga flytningar?
  • LilleSkutt

Bra fråga, jag undrar detsamma

• Sigrid

Jag har alltid mjölkaktiga flytningar innan mensen kommer. Jag har aldrig varit gravid så jag vet inte om det är någon skillnad på flytningarna tidigt i graviditeten. Ett bra tecken är ju att din mens inte kommit. Ta ett test och se om ni lyckats. Jag håller tummarna!

Kram

• Full av frågor

Jag undrar också över dessa mjölkaktiga flytningar.
    Jag har haft dessa i några dagar nu och har BIM imorgon så jag hoppas att det betyder något. Dumt nog kan jag inte riktigt komma ihåg om jag brukar ha dessa flyningar innan mens. Jag har dock inte för mig att jag brukar ha det.
    Faf

• Majan

Jag undrar också.
    Flyttar upp...

• hanni

jag har alltid "tjocka" flytningar innan mensen kommer..men det är nog olika från person till person.

• Mamma till AO

Jga har också väldigt "mjölkiga" flytningar, nite alls så tjockt och grynigt som jag brukar ha, misstänker att jag är gravid, skall test ap åmåndag!

• Maja M

Jag undrar också!
    Är det ingen som vet???????

Maja

• maras

Hej..jag hade såna tjocka vita flytningar...innan jag visste att jag var gravid...

• Corarina

Tunna vita flytningar var ett tidigt graviditets tecken för mig, men jag vet inte hur det är för andra...

Svar på tråden Mjölkaktiga flytningar?