• Sötnos

Festlokal i Västerås?

Jag o min pojkvän tänkte ha en gemensam examens- o 30-års fest nästa år, så nu undrar jag om nån vet nån billig lokal i Västerås att hyra? Behöver inte vara särskilt stort eller fint på nåt sätt, o helst inte kosta mer än 1000 kr för en dag/kväll.

• Svar på tråden Festlokal i Västerås?
  • Sötnos

Nån som annars vet hur man gör när man letar efter lokaler, nu menar jag inte de här kända som kanske har hemsida på internet, utan hur hittar man sånna här mindre som kanske finns att hyra typ föreningslokaler eller nåt? Vem kontaktar man för att få veta vad som finns??

• mjukisvicki

det finns ju en del i v-ås men som sagt det gäller att hitta dom.. tror du kan hyra av kyrkan. och isåfall tror jag att det är nog mest domkyrkan som kan ha en sådan lokal. men det borde ju att kunna prata med olika fastighets ägare dom brukar att ha lokaler till uthyres

• Peppa

Vet ej vad det kostar, men Lövudden har ju fina lokaler (är uppvuxen där så jag är väl lite partisk) och jag har för mig att det finns i olika prisklasser. Sedan så finns ju barkarös hembygdsgård och så ett ställe ute på Tidö-Lindö.

Kika i gula sidorna eller hör med turistbyrån.

Var ett tag sedan jag bodde i V-ås... hoppas jag hjälpt lite.

• Kalina

När vi hade firmafest förrut hyrde vi Ol Fellows lokaler som ligger våningen ovanför Taj Mahal. Kolla upp vad det kan kosta där.

• Sötnos

Tack för svaren! Jag får försöka leta fram lite ställen!

Svar på tråden Festlokal i Västerås?