hur får man håret sådär vit-blont?
vilken hårfärg köper ni i butiken för att få en sån där fin blond färg (och ej gul-tonigt)?
vilken hårfärg köper ni i butiken för att få en sån där fin blond färg (och ej gul-tonigt)?
Blekning.
riktig blekning - o så är det viktigt att man sitter längre än 30 min ... jag sitter 1 timma.. då blir håret alldeles så där platinablont typ Carolina Gynning...
Beror på vad du gjort med håret innan...alla kan helt enkelt inte bara bli platinablond, iaf inte genom en behandling.
Blekningarna ute i affärerna innehåller oftast bara 6% väte dessutom..
Nyfiken gul: vilken färg köper du?
Bäst är om du gör det hos en frisör !
jag bleker mitt är det 6 nyanser?? det mesta i alla fall . kolla någa innan du sköljer ut att det inte fortfarande är rött...
använder oxå silver schampo som jag köper hos frisören. matrix so silver. den verkligen trollar bort gul tonerna. jätte coolt
swartskorps blond booster eller moods ultra blond!
själv är jag nästan vitblond MEN.. Men för att få bort de hemska gula skifningarna i håret bör man använda silvershampo! det finns hos frisören.. //emmie
Loreal SUPER blond. Finns på kicks. kanonbrablekning. Står avfärgning på tror jag men är fan de bästa blekmedlet jag haft. är brunett nu men när jag hade blondt blekte jag med det o jag hade VITT hår med hjälp av det. Se till att det är SUPER blond du tar så du inte tar perfekt blond. Den e kass.
jag använder ett silver-shampoo nu från schwarzkopf (som e dåååålig)men ska köpa matrix istället,tack för rekomedationen!
jag har färgat mitt hår nu med L´oreals Pärlblond nu men inte fan e det pärlblondt tycker jag och det är lite för mkt färgpigment i.alltså ingen blekning.
men kan jag använda en ny färgning över det,typ L´oreal superblond?NÅN SOM PROVAT?