• 3 barns mor

sundbyberg station tunnelbana

Finns det hiss vid upp ner gång vid sundbyberg till pendeltåget från hemköps hållet. vet att det finn sen rulltrappa upp vid uppgången vid hemköp.

Ska eventuellt åka kommunalt med barnvagn.

• Svar på tråden sundbyberg station tunnelbana
  • starlet

Vid hemköp finns en hiss som ska gå upp o ner.
    Men det är pendeln, inte t-bana.
    T-banan vet jag inte för jag går aldrig av där...

• MalinI

Men det är väl samma uppgång man kommer upp i, är det inte det. Man kommer från ett håll med tunnelbanan och en med pendeln.

Fast.. Det är 3 år sen jag var där sist, så jag kanske ska vara tyst

Har för mig det fanns hiss.

• Duckan74

Förstår inte exakt var du är nånstans nu. Ska du upp från pendeln och ut på Landsvägen tror jag hiss finns, men om du ska gå i gången mot t-banan och upp till Hemköp så är det nog bara rulltrappa. Den är väldigt kort dock, kan du inte åka rulltrappa alls med vagn eller?

• Josse

T-bana för att komma från perrongen till biljett spärrar åt båda hållen finns hiss och rulltrappa upp och ner. Ska du ut mot Sturegatan så kommer du direkt dit från spärren. Ska du åt andra hållet så har du hiss och rulltrappa uppåt mot hemköp, järnvägsgatan. Ska du till pendeln så har du hiss i alla fall, rulltrappa törs jag inte lova åt båda hållen. Ska du ut på landsvägen så finns ramper och hiss.

Lycka till!

• 3 barns mor

upp kan jag ta rulltrappan. men sen ner kan jag ju inte ta den rulltrappan är ju lite svårt och åka ner när rulltrappan går upp.

• starlet

MalinI: Jo, så är det nog...Tänkte inte riktigt till där!

Svar på tråden sundbyberg station tunnelbana