• VärstaGrymmaTjejen

Är du naturligt ljusblond och har färgat håret mörkt?

Jag skulle bli sååå glad om någon ville visa bilder på hur ni som är naturligt ljusblonda blev att se utnär ni färgade håret mörkt.. Alla säger att man blir så blek och ful, men jag vill såååå gäääärna färga håret mörkbrunt.. Men eftersom jag är så ljus även i hyn (blek!!) så kanske det fakstiskt BLIR fult?

VAd tror ni?
    Jag är inte dum... Jag har bara otur när jag tänker!
  • Svar på tråden Är du naturligt ljusblond och har färgat håret mörkt?
  • oxen

JAg har ALLtid varit ljusblond.. På senare år mha blekning då mitt hår naturligt mörknade..
    HAr ofta varit nästan vit i huvudet.

Sen jag fick barn och mörknade ytterligare bestämde jag mig för att bli mörk. Det jobbiga är att hålla på med utväxten, för det e nöstan fulare med ljus utväxt än mörk...

Sök in i mitt galleri och titta på bilder..

• Silverpiraten

Jag är ljusblond naturligt och har pendlat mellan vitblonderad och mörkt hår, gillar inte "mesfärger" på mig själv utan vill gärna synas. Nu har jag varit mörk i ca 1 år eftersom jag tröttnade på att hålla efter det ljusa då det blev så matt och fult eftersom vi har så mycket kalk i vattnet här.
    Jag tycker personligen att det är riktigt fint med mörkt hår när man är ljus i hyn, det ger ett ganska svalt och snyggt intryck.
    Håller dock med Oxen att utväxten inte är så fin, man får hålla efter den om man inte vill se ut som att man har en begynnande flint på G...
    Men å andra sidan vilka utväxter är roliga?

• Jag är Dinah

Kolla i mitt galleri så ser du hur det blev för mig!

• Janlin

Jag har varit ljus sen mera åt det "råttfärgade hållet"...
    Har haft ljusa slingor så länge jag kan minnas...men färgade håret mörkt förra veckan.
    Ville ha typ mörkbrunt men det blev nästan mera åt det svarta hållet fast inte kolsvart....nån mellanting

Är jättenöjd men har tyvärr inga bilder på det nya...

• AMV

Jag är väldigt blek med ljusblont hår och har fegat lite med att göra håret mörkare men jag provade förra året och det blev faktiskt riktigt bra. Men om man ska göra en så stor förändring är det nog bra att åtminstone första gången få det gjort hos en bra frisör som kan hjälpa till att plocka ut en bra nyans. Lycka till!

• Featherboah

Har ingen bild på när jag är blond, men jag är blond egentligen men har haft svart/mörkbrunt de senaste åren. Dessutom är det fint att vara blek.

• aragon

Jag är blond men har varit mörk se senaste åren...kika in i mitt bildgalleri har tyvärr inget kort när jag är blond

Visa dina nära och kära att Du älskar dom...en dag kan det vara för sent
  • Kenzie

Jag är egentligen blond och väldigt ljus i hyn, men har varit mörkhårig de senaste sju åren. Jag trivs mycket bättre som mörk och kan tycka att jag nästan såg ännu blekare (iaf mycket mer rödlätt) ut när jag var blond.
    Jag har några bilder i galleriet under rubrikerna 2-4  månader (sidan 2) och 6-8 månader.

Svar på tråden Är du naturligt ljusblond och har färgat håret mörkt?