• hontas

Akut farsdag -present?

Som vanligt är jag ute i sista sekund och har fortfarande inte köpt ngn present till pappa idag!! Har idétorka och behöver förslag. Jag har alltid köpt skivor eftersom musik är ett stort intresse för honom, men nu har han allt. ( vill bara ha speciella skivor som ofta skall beställas osv.) Det får inte kosta allt för mycket pengar heller...

97, 99, 2x06
  • Svar på tråden Akut farsdag -present?
  • missteddy

tycker han om att läsa? annars köp en bra bok. jag har inte heller köpt ska i väg i dag det enda som är öppet är åhlens och öb så det får nog bli något billig därifrån han behöver nya byxor få se om jag hittar några

• Mikkel räv

Varför inte fixa en smarrig tårta helt enkelt? Bakas själv eller köps? Jag blir knäsvag av kvinnor med chokladtårta!

• missteddy
    Mikkel räv skrev 2006-11-12 09:40:27 följande:
    Varför inte fixa en smarrig tårta helt enkelt? Bakas själv eller köps? Jag blir knäsvag av kvinnor med chokladtårta!
    den är redan fixad
  • StoraD

en prenumeration på en tidning... det är min standardpresent. kanske ngn musiktidning! då kan du köpa tidningen och slå in + fixa pren på nätet! ofta finns det ngt kortare erbjudande som är så dyrt!

• StoraD

som inte är så dyrt menar jag...

• Lejlej

det traditionella:

slips
    tofflor
    plånbok
    choklad(-cigarrer)
    öl/whisky/om bilar -bok

tex

• Linda 1978

Hontas: Har ni nån Hemtex-affär i närheten? Där säljer de jättefina örngott som det står världens bästa pappa på.

• Lejlej

pappa-mugg (eller en du skriver själv på)
    strumpor
    handskar

• StoraD

biocheckar! själv ska jag ge en liten korg m goda ostar...

• Lejlej

homer simpsonsgrejer (fanns tydligen på gallerix)
    golfbollar i choklad (om han spelar golf)

• 87an

jag har tänkt att göra aen egen smörgåstårta till pappa...han får sen något annat också....

Svar på tråden Akut farsdag -present?