• Lilanthe

Sex med full tjej?

Tänk er att en tjej följer med en kille hem, hon är otroligt full. Dagen efter vaknar hon upp, minns inte vad som hänt, men utan byxor, så troligen har de haft sex.
    Är det fel av killen att ha haft sex med tjejen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-12 12:52:38:
    Det är ingen som vet hur full killen var, det man vet är att tjejen inte minns något, och vaknade upp utan byxor.

Är det våldtäkt, sexuellt utnyttjande eller får tjejen skylla sig själv?

Man vet alltså inte ens om de har haft sex.

• Svar på tråden Sex med full tjej?
  • Dragonspice

Nej för tjejen var mycket säkert väldigt på. Men om hon var smått redlös så tror jag många killar lägger ner för vem vill pippa en död fisk? :P
    Jag tror starkt att tjejen var lika på som killen om det hände nåt

• Mälaröbo

Hon kan ju ha varit med på det utan att minnas det dan efter.
    Tycker faktiskt inte det är killens sak att bedöma hennes berusningsgrad, hon tog ju inte hänsyn till hans när de gick hem.

En kille ska inte ha sex med någon MOT dens vilja och en tjej ska ha sån koll så att det inte går att missförstå vad hon vill och inte!

• lillagryn2

Lilanthe, med hänvisning till att du frälst mig att bli egoist; nej det var rätt. Han hade ju skoj, antagligen.Det var viktigast för honom. Hon led inte av det för hon var full.
    Leve egoismen.
    (Ironi)

• Lilanthe

lillagryn2

Om du ska vara ironisk, kan du inte vara det i någon annan tråd. Jag frågar seriöst.

• ADORA

svårt att säga.. men hon kan ju ha varit med på det utan att minnas det dagen efter...

~uppriktighet är inte att säga allt man tänker utan att mena allt man säger~
  • Gumlan

beror väl på hur full han var? var han lika full han så är de ju på samma vilkor. var han nykter elelr bara berusad så kan man ju tycka att det är dumt... utnytjande av situationen. men sedan är det också svårt att veta hur full den andra är, särskilt om man druckit själv.

• lillagryn2

Jag tycker inte att det är killens fel. Han ville ha sex och hon fanns tillgänglig. Hans drifter är viktigare för honom än att respektera henne.
    Bra nu?

• HH78

Tycker inte det är fel av killen, håller med mälaröbo!

• Lilanthe

lillagryn2

Du låter fortfarande ironisk. Kan du starta en egen tråd då? Jag skulle vilja att den här tråden var seriös.

Svar på tråden Sex med full tjej?